TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377834  av inzane2012

chris skrev:
ArildM skrev:Kult :)
Kjører HDMI rett fra PC inn på TV og stereoanlegg.
Blir ikke enklere enn det :wink:
Jeg har denne koblingen også. HDMI fra PC til TV, og optisk lydkabel fra PC til forsterker. Fungerer absolutt greit nok det.. men alt blir jo veldig tungvint, siden man da havner i en dualskjerm løsning, man må dra programmer fra den ene skjermen over til den andre etc. I tillegg må man switche over lyden fra analog utgang til optisk utgang hver gang man skal ha lyden over på forsterkeren i stedet for pc'ens normale høyttalere. Ikke minst må man også bort på pc'en hver gang man skal pause eller gjøre noe som helst annet. Ergo blir dette nesten aldri brukt hos meg. PS3 <3 :D

chris, chris, chris.... har du hørt om en fin oppfinnelse som heter TRÅDLØST tastatur og mus?? ;)
 #377840  av ArildM

Bruker Gmote jeg, og trenger aldri gjøre noe annet enn å slå på PC, TV og forsterker 8) Evt slå på android appen og wireless på androiden min, men det går ca fort uansett :)
 #377848  av ad92

Kjedelig inzane2012, håper du angrer bittert når du ser våren kommer og mr2 gutta gliser med taket av :lol:

Fikk brev nå, blir trekt 2700 i 2 mnd pga en bot, og en betalingsanmerkning :( blir vist ikke skilting å cruising i mars, men april:cry:
 #377850  av inzane2012

ad92 skrev:Kjedelig inzane2012, håper du angrer bittert når du ser våren kommer og mr2 gutta gliser med taket av :lol:

Fikk brev nå, blir trekt 2700 i 2 mnd pga en bot, og en betalingsanmerkning :( blir vist ikke skilting å cruising i mars, men april:cry:
det flotte med å bo her jeg bor, er at jeg er den eneste med mr2 :) går 2-3 stk i Førde som en liten time unna, men der er jeg så sjeldent allikavel :) og det flotte med en civic type-r, INGEN i fylket som har en sånn ;)
 #377857  av ArildM

Hadde heller kjøpt en Type R Civic enn en 2zz Corolla :wink:
 #377860  av inzane2012

ArildM skrev:Hadde heller kjøpt en Type R Civic enn en 2zz Corolla :wink:
jau, får den jo for 165k mot 188k for den corollaen, pluss at jeg kjenner han som eiger civicen ganske godt, har vokst opp sammen og gått i klasse sammen hele barne og ungdoms skolen, og han bor "bare" tre timer unna, mot ca 7 timer til der corollaen står, pluss at Type-R ser tøffer ut enn T-sport ;)
 #377892  av Drafter

inzane2012 skrev:jaja, da er det vel "offisielt" ... mr2'n ligger ute på autodb for all the world to see :/
en ting er at du selger mr2'en. en annen ting er, hvorfor går du videre til en honda civic?
finnes jo MYE annet bedre snæks å velge i, civic er rett og slett bøg bil!
tror ikke jeg er alene om den meningen :wink:
 #377894  av Noxan8

Drafter skrev:
inzane2012 skrev:jaja, da er det vel "offisielt" ... mr2'n ligger ute på autodb for all the world to see :/
en ting er at du selger mr2'en. en annen ting er, hvorfor går du videre til en honda civic?

hvis MR2 går ut kommer Celica inn, går Celica ut kommer Supra inn. sånn er det bare.
 #377896  av Drafter

Noxan8 skrev:
Drafter skrev:

hvis MR2 går ut kommer Celica inn, går Celica ut kommer Supra inn. sånn er det bare.
RIKTIG!

med mindre det var kjerringa han som valgte bil :lol:
 #377898  av Noxan8

hvis MR2 går ut kommer Celica inn, går Celica ut kommer Supra inn. sånn er det bare.[/quote]
RIKTIG!

med mindre det var kjerringa han som valgte bil :lol:[/quote]

hvis stakkaren kneler for kjerringa når det kommer til bil valg synes jeg synd på'n :mrgreen:
 #377904  av inzane2012

Noxan8 skrev:hvis MR2 går ut kommer Celica inn, går Celica ut kommer Supra inn. sånn er det bare.
RIKTIG!

med mindre det var kjerringa han som valgte bil :lol:[/quote]

hvis stakkaren kneler for kjerringa når det kommer til bil valg synes jeg synd på'n :mrgreen:[/quote]

for å si det sånn, hadde kjerringa bestemt hvilken bil jeg skulle kjøpt, så hadde blitt ei nazitralle av en Audi, noe jeg har sagt at jeg ALDRI, ALDRI I VERDEN kommer til å kjøpe etter å ha vert med å skrudd på både hennes Audi, og broren min sin Audi...

og ang. valget av civic så var det egentlig ganske enkelt: en kompis som eiger den, og han selger den rimelig billig til meg, en civic Type-R til 165k er nok ett mye bedre alternativ til celica, da den eneste celica som hadde vert aktuelt er en GT-FOUR, og disse pleier å ligge nesten 100k mer for ett skikkelig eksemplar, t23'n syns jeg bakenden ødelegger hele looken til bilen og gjør den drit stygg, og supra ligger i mine øyne alt for høyt i pris...

så da var valget ganske enkelt syns nå jeg...
  • 1
  • 659
  • 660
  • 661
  • 662
  • 663
  • 1174