TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #377992  av Ackrite

inzane2012 skrev:har endelig fått spilt dette spillet en del nå, og må si jeg faktisk er skuffet over grafikken på spillet...
ser skyggene er veldig kantete, og grafikken virke noe hakkete til tider, grafikken på di fleste felger ser ut som di er cellshadet(eller hvordan det nå skrive) og trea som står rundt bana ser egentlig bare ut som en forbedra utgave av di som er i wow... nei, sånn jeg husker det så ser ikke grafikken så mye bedre ut enn det den gjorde i 4'rn...
Det er jeg helt enig i.. men etter som det er blitt sagt så er vist ikke spillet mer enn halvferdig..
jeg har hatt spillet ca 1 mnd og har lastet ned to oppgraderinger allerede. så de kommer fortløpende
 #378020  av loft

Spørsmål til dere som har ratt og bruker manuel giring. Ta feks ett av special løpene, rally. Og så kommer man til en sving og man ligger sidelengs og vil da naturligvis gasse på for å komme fort ut..men hvorfor i helvette vil den ikke gasse på når jeg trøkker inn "gassknappen" (automatic). eller funker det bare på manuel? Samme gjelder egentlig asfalt å...ingen har så bra dekk at man kan med en 600hk bil i en sving, gasse på og ikke få sleng (ikke noe antiskrens osv slik dritt på)...
 #378022  av Mr_Storbrua

jeg kjører med manuell da, men jeg kan greit spinne ut av svingen, men traction control må stå på 0. står den på 1 så mister man all kraft..
 #378023  av loft

Driver å prøver å lære med å slædde..Men har en følelse på at det blir lettere med ratt, pedaler og girspake
ST185 91`
Cape Ring_1.jpg
Cape Ring_1.jpg (260.23 kiB) Vist 2166 ganger

Etter å ha sett på replayene så syns jeg grafikken er skuffende..spesielt røyken..kan jo til og med se firkanter, ikke godtatt!

Irriterer meg også at det er fåtall av biler man faktisk kan bytte felger på og "style"... Skuffende med tanke på hvor lang tid de har brukt på dette spillet..
 #378229  av Fred

Dretspell!! :P

Noen som har en bil som klarer Historic Racing Car Cup?

Har ingen stående som klarer det, og vil ikke bruke så mye spenn for å klare 2 løp.
WestsideFred hvis noen har ei kjærre å avse!
 #378233  av atledreier

loft skrev:Spørsmål til dere som har ratt og bruker manuel giring. Ta feks ett av special løpene, rally. Og så kommer man til en sving og man ligger sidelengs og vil da naturligvis gasse på for å komme fort ut..men hvorfor i helvette vil den ikke gasse på når jeg trøkker inn "gassknappen" (automatic). eller funker det bare på manuel? Samme gjelder egentlig asfalt å...ingen har så bra dekk at man kan med en 600hk bil i en sving, gasse på og ikke få sleng (ikke noe antiskrens osv slik dritt på)...
Høres veldig ut som om du har Traction Control på, da! Sjekk settings rett før løpet, det hender den kommer på uforklarlig.
 #378234  av Scotty

Fred skrev: Noen som har en bil som klarer Historic Racing Car Cup?
Hvilken bil bruker du? Klarte det enkelt med Toyota 7 (som man vinner i b-spec)
 #378236  av Fred

Kjører ikke b-spec, men klarte det likevel.
Rart med det, prøver i timesvis, biter i det sure og spør etter hjelp, så går det bra...
Klarte det med en gammel countach... Måtte torpedere litt i starten og titte mye i speila for å sperre, men det gikk.

Så da var de nederste fire nivåene gjennomført med gull, må få tak i en tysk touring car så jeg kommer igjennom extreme serien også.
Står igjen formula gran turismo også da, men får handle bil når tc løpet er gjennomført, mangler litt cash der enda.
 #378262  av sleeper

Dæven det sebastian vettel challenge var vanskelig.. kun klart en av de til nå.. brukt 2 timer hittill...
 #378325  av Ackrite

Scotty skrev:
Fred skrev: Noen som har en bil som klarer Historic Racing Car Cup?
Hvilken bil bruker du? Klarte det enkelt med Toyota 7 (som man vinner i b-spec)
Har du tatt Historic med b-spec oxo?? går faen ikke ann og vinne på siste bana. :(
 #378332  av magnesmurf

Fred skrev:Kjører ikke b-spec, men klarte det likevel.
Rart med det, prøver i timesvis, biter i det sure og spør etter hjelp, så går det bra...
Klarte det med en gammel countach... Måtte torpedere litt i starten og titte mye i speila for å sperre, men det gikk.

Så da var de nederste fire nivåene gjennomført med gull, må få tak i en tysk touring car så jeg kommer igjennom extreme serien også.
Står igjen formula gran turismo også da, men får handle bil når tc løpet er gjennomført, mangler litt cash der enda.
Kjøp nye lexus is F special versjonen. Den sorte som er løps preppet. Den er tillatt brukt i touringcar løpet og helt rå :wink:
 #378348  av Fred

Jepp, handla isf, ser ut som touring car blir enkelt da. Synd at jeg svei av en million på det men... Tar lenger tid før jeg får handla formel bil.
 #378368  av predator

B-Spec er greit når man kan surfe på ts-ogn , drikke pepsi max og høre motorlyd samtidig :mrgreen: :lol:
Kjøpte 747Ben, fy flate før en lyd av den.. Sykeste ever...
 #378370  av loft

mulig det er andre løp men er ikke kommet lengere, kjøpte en nissan gt r, top tuned..Kjør turboløpet på profersjonell eller var dt ekspert.. ca 3 minutter pr løp og 50 000, dvs kjør 10 løp på halvtime og du har 500 000, etc etc..lett tjente penger.
 #378371  av Netprod

Skal du virkelig tjene cash, så kjør seasonal events! Der er det 5 løp med pengegevinster fra 250.000 og opp til 1.5 million, pluss titusener i experiencepoints.. :D
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 34