TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #378350  av Drafter

hmsilset skrev:Av alle spammere må vel "saiketata" ta kaka? :shock:
Skjønte hva du mente etter hvert med "saiketata" etter jeg begynte å bla i de andre postene, lol.
Kan ingen slette det? Trodde forumet hadde noe sånt anti data spam terror program jeg. :roll:
 #378375  av ArildM

Et system er ALDRI sikkert, uansett hva det gjelder.
Så dessverre slipper det igjennom noen spammere på alle forum. Moderatorene rydder alltid opp i det, kan bare ta litt tid :)
 #378408  av Drafter

ArildM skrev:Et system er ALDRI sikkert, uansett hva det gjelder.
Så dessverre slipper det igjennom noen spammere på alle forum. Moderatorene rydder alltid opp i det, kan bare ta litt tid :)
Da skal jeg oppfinne et som ikke gjør det :wink:
 #378423  av ad92

Drafter skrev:
ArildM skrev:Et system er ALDRI sikkert, uansett hva det gjelder.
Da skal jeg oppfinne et som ikke gjør det :wink:
Helt jevlig med spamming det skulle bli da :lol: jaja lagå, moderatorene rydder sikkert opp i løpet av 2011
 #378428  av inzane2012

ArildM skrev:Best.40.Dollars.Ever.Spent? :mrgreen:
GARANTERT!! bare så synd jeg ikke får kjørt den skikkelig... tørr ikke slippe den helt løs og kjøre den sånn som den fortjener å bli kjørt med den motoren ;)

faen så jeg elsker den bilen !
 #378434  av ad92

inzane2012 skrev:
ArildM skrev:Best.40.Dollars.Ever.Spent? :mrgreen:
GARANTERT!! bare så synd jeg ikke får kjørt den skikkelig... tørr ikke slippe den helt løs og kjøre den sånn som den fortjener å bli kjørt med den motoren ;)

faen så jeg elsker den bilen !
Herre det er ett sexy stykke flak av en bil :) ! Nyt den for meg også :lol:
 #378438  av celicat23

Scotty skrev:Til administator.. kanskje på tide å sette inn et par spam filter? Kvaliteten på forumet senkes relativt drastisk når det er fult av spam hver gang forumet besøkes..
+1 PÃ¥ tide med noe forandring.
 #378445  av celicat23

Det har blitt litt ja.. Med tanke på at det er de samme slitene rævpulerene (mao. OSS :) hahaha) som skriver i alle tråder så kan det vel ikke være så mange nye som registrerer seg her, så manuell godkjenning av nye brukere må vel fungere? Eventuelt ha noe ala det jeg måtte fylle inn på ett annet forum, hvor ett av spørsmålene var "ole, dole og" så måtte jeg skrive inn doffen. Regner ikke med at disse utenlandske spam bot'ene har så god oversikt over norsk :)
 #378463  av mr2storbrua

Er vel CelicaTurbo som evt må gjøre disse forandringene, og han er ikke her inne så ofte virker det som. Burde nok sende han en pm dersom en forandring skal skje. Virker som en grei måte å gjøre det på som celicat23 nevner her, også kanskje ha mulighet for en manuell godkjenning for utenlandske?
 #378471  av celicat23

ArildM skrev:OMG la dette skje:
http://www.theglobeandmail.com/news/opi ... le1871149/
Billig, kunstig fremstilt drivstoff av alle sorter? Ja takk!
Nja... Da går inntektene til Norge rett i dass, så da blir vel moms på varer 570% og vi må betale 90% i skatt så politikerene kan fortsette å dra til andre land å gi bort ett par hundre millioner hver uke å få trynet i media.
 #378477  av Drafter

celicat23 skrev:
ArildM skrev:OMG la dette skje:
http://www.theglobeandmail.com/news/opi ... le1871149/
Billig, kunstig fremstilt drivstoff av alle sorter? Ja takk!
Nja... Da går inntektene til Norge rett i dass, så da blir vel moms på varer 570% og vi må betale 90% i skatt så politikerene kan fortsette å dra til andre land å gi bort ett par hundre millioner hver uke å få trynet i media.
du får sagt det, marius............ :lol:

:mrgreen: :D
 #378480  av ArildM

Sant nok. Forøvrig hjelper det vel ikke om produksjonskostnadene på drivstoff kuttes med 90%, det vil jo fremdeles være en 10'er i avgifter per liter :roll:
  • 1
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 667
  • 1174