TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • noen som har disse pÃ¥ mr2 her??

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #377779  av JsrMr2
 
noen som har disse på en mr2 her eller kan bruke photoshop så det er muligt å se hvordan det blir??
5042.jpg
5042.jpg (51.55 kiB) Vist 5534 ganger
 #377800  av James
 
Kan tenke de tar seg meget bra ut på en Mr2 :wink:
 #377810  av JsrMr2
 
James skrev:Kan tenke de tar seg meget bra ut på en Mr2 :wink:
ja var det eg og tenkte :D så kan eg bruke di andre til bane kjøring.. tro eg bare bestiller disse så får det bli så det blir=)

så du hadde gt4 for salg her for litt siden solgt eller??
 #377811  av James
 
JsrMr2 skrev:
James skrev:Kan tenke de tar seg meget bra ut på en Mr2 :wink:
ja var det eg og tenkte :D så kan eg bruke di andre til bane kjøring.. tro eg bare bestiller disse så får det bli så det blir=)

så du hadde gt4 for salg her for litt siden solgt eller??
Stemmer, stemmer! Har den fremdeles.. Kommer til å ta ut salgsanonsen og beholde den :)
 #377864  av Andrepedersen
 
JsrMr2 skrev:noen som har disse på en mr2 her eller kan bruke photoshop så det er muligt å se hvordan det blir??
5042.jpg
Disse hadde kledd mr2 utmerket, ligner litt på lasse sine felger, men disse er hakke råere :)
Kunne ha tenkt meg disse på min bil!
 #377960  av JsrMr2
 
Andrepedersen skrev:
JsrMr2 skrev:noen som har disse på en mr2 her eller kan bruke photoshop så det er muligt å se hvordan det blir??
5042.jpg
Disse hadde kledd mr2 utmerket, ligner litt på lasse sine felger, men disse er hakke råere :)
Kunne ha tenkt meg disse på min bil!
hehe falt godt for disse eg og=) blir nok til at eg kjøper di.. får lagt ut noen bilder om hvordan det blir til sommeren når bilen kommer ut av vinter hi=)
 #377971  av celicat23
 
Som det blir sagt her så se på Lasse sin mr2. De ligner en del. Bare ha i bakhodet at Lasse har litt voksen dimensjon på sine, så bestiller du noen pysete 7,5x18 eller noe så blir det ikke akkurat like pent :wink:
 #378582  av lasse
 
Ooooo, disse var fine!!
Men sørg for å få tak i en ålreit dimensjon ja, 7,5x18 med høyt innpress er fyfy!!!
Jeg kjører 8x18 foran med 35 i innpress, og 9x18 bak med 30 i innpress, kan kanskje gå uten å valse buene bak og du går for mega dekkstrekk og lar bilen stå på originalfjærer (men ikke gjør det er du snill...) har valsa en god del bak, og kappet litt i fangerplasten og de "fartsstripene" som går langs siden.
Lykke til, og husk å legge ut bilde :D