TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #378789  av jacquelin

Ja, den ser jo veldig fin ut på bildene, så krysser fingrene for at jeg ikke finner noe jall for å dekke over rust. Men jeg tror jo nesten ikke det heller siden orginalmerkene er på, og interiøret var så fint. :) Og hvis den er lakket opp til list er det jo ganske lett å se.. Blir spennende dette! Og ser ikke ut til at det er så mange med de bredderne på heller. :) Alle gromme biler er tørste. :p Og jeg har BE så jeg kan trekke alt jeg trenger å kunne trekke. :) Litt av grunnen til at jeg vil bytte ut Zukien også er for lav hengervekt..
 #378793  av ke25-toyoglide

HMMMM, etter å ha lest en del av innleggene dine over tid, og nå på toppen av det hele viser at du har litt peiling....
Du må være drømmedama....
Lykke til med kjøp, er nok en kjempebil.
Selv har eg kjøpt en 1987 Mazda 929 Med original 3 liter V6 på 190hk idag, og den er ikkje akkurat mindre tørst den :shock:
Men kjekke biler er ofte tørste, og eg hadde en henger på minst 2.2 tonn bakpå og full bil, opp etnefjellene. Det er en drøm å kjøre når bilen orker å dra tunge last.
Det var den forrige eg hadde som eg solgte for en mnd. siden, den "nye" får eg imorgen.
Gleder meg. ikkje ofte en finner kjekke biler som er 24 år og bare kjørt 120.000km :!:
5000km i året det, og blir ikkje mer fremover.
Gleder meg som en unge.... :D
 #378819  av Drafter

ke25-toyoglide skrev:HMMMM, etter å ha lest en del av innleggene dine over tid, og nå på toppen av det hele viser at du har litt peiling....
Du må være drømmedama....
Lykke til med kjøp, er nok en kjempebil.
Selv har eg kjøpt en 1987 Mazda 929 Med original 3 liter V6 på 190hk idag, og den er ikkje akkurat mindre tørst den :shock:
Men kjekke biler er ofte tørste, og eg hadde en henger på minst 2.2 tonn bakpå og full bil, opp etnefjellene. Det er en drøm å kjøre når bilen orker å dra tunge last.
Det var den forrige eg hadde som eg solgte for en mnd. siden, den "nye" får eg imorgen.
Gleder meg. ikkje ofte en finner kjekke biler som er 24 år og bare kjørt 120.000km :!:
5000km i året det, og blir ikkje mer fremover.
Gleder meg som en unge.... :D
Hehehehhehhehee...:!
FLØRTING PÅ G!! :D :D :mrgreen:

Vi venter på bilde JAq
 #378830  av jacquelin

:lol: Prøver så godt jeg kan da. :) Hvis 2,2 tonn går bra med 929 er det vel det samme på 4-en? Da går jo til og med Supraen på hengeren. :P Sleng ut masse bilder når du har fått bilen da! :D Seksere er kult. ;)

Skal legge ut bilder hvis det blir den bilen. :) *håperhåperhåper*
 #378836  av Noxan8

etter mitt syn er det 2 feil med denne bilen, bensin og automat, men ellers er dette digge biler :mrgreen:
 #378837  av jacquelin

Mhm.. Eller jeg skal prøve å få byttet den inn. Blir litt trist, for jeg liker jo bilen.. Men det får ikke hjelpe når det ikke er en Toyota. :P

Haha, Noxan du har jo misforstått alt... Diesel er bare noe tull, og autolat er utrolig digg i bruksbil. :)
 #378840  av Noxan8

[quote="jacquelin"
Haha, Noxan du har jo misforstått alt... Diesel er bare noe tull, og autolat er utrolig digg i bruksbil. :)[/quote]
heh, etter mitt syn så er bensin det optimale fuel for person biler, sportsbiler osv, diesel er for arbeidshester... diesel motoren er jo mye strekere enn bensin motoren, men diesel motoren er treigere enn bensin.... og automat.... oppskrytt møkk, som du sa, autoLAT, om en ikke har nok energi til å skifte gir selv har en ikke noe i en bil å gjøre.....
 #378845  av jacquelin

Jamen det er så kjedelig å kjøre dieselbiler, skal være morsomt å kjøre stor bil også. Greit nok det er sikkert mindre moment i bensinbiler, men nå er det jo fremdeles stor motor i denne 4-en.. Og jeg kjører jo mye oftere uten henger enn med henger. Og hehe, ja jeg er lat. Men autolat er populært å bruke i skauen, og det er greit å ha mindre å tenke på når jeg kjører med henger siden jeg ikke har veldig mye erfaring der...
 #378847  av Noxan8

jacquelin skrev:Jamen det er så kjedelig å kjøre dieselbiler, skal være morsomt å kjøre stor bil også. Greit nok det er sikkert mindre moment i bensinbiler, men nå er det jo fremdeles stor motor i denne 4-en.. Og jeg kjører jo mye oftere uten henger enn med henger. Og hehe, ja jeg er lat. Men autolat er populært å bruke i skauen, og det er greit å ha mindre å tenke på når jeg kjører med henger siden jeg ikke har veldig mye erfaring der...
:)
 #378849  av jacquelin

Noxan8 skrev:
jacquelin skrev:Jamen det er så kjedelig å kjøre dieselbiler, skal være morsomt å kjøre stor bil også. Greit nok det er sikkert mindre moment i bensinbiler, men nå er det jo fremdeles stor motor i denne 4-en.. Og jeg kjører jo mye oftere uten henger enn med henger. Og hehe, ja jeg er lat. Men autolat er populært å bruke i skauen, og det er greit å ha mindre å tenke på når jeg kjører med henger siden jeg ikke har veldig mye erfaring der...
Haha, veldig langt og utfyllende svar. :)
 #378851  av Noxan8

jacquelin skrev:
Noxan8 skrev:
Haha, veldig langt og utfyllende svar. :)
i'll keep my pease, no need to argue...
vi har alle våre fordeler og ulemper :mrgreen:
 #378852  av Drafter

[/quote] Haha, veldig langt og utfyllende svar. :)[/quote]
vi har alle våre fordeler og ulemper :mrgreen:[/quote]

akkurat som jenter! en del fordeler, og MYE ulemper.. :mrgreen:
 #378865  av jacquelin

Drafter skrev:
Haha, veldig langt og utfyllende svar. :)[/quote]
vi har alle våre fordeler og ulemper :mrgreen:[/quote]

akkurat som jenter! en del fordeler, og MYE ulemper.. :mrgreen:[/quote]

Hehe, vi vil bare gi dere noe å tenke på. Hjernetrim har aldri skadet noen. :) Takler du det ikke, så ta det som et hint. :lol:

Bose: Nå var det jo faktisk en sånn knapp i Supraen før den ble manuell. Men mener det bare stod PWR da.. Er ikke så langt unna da hvertfall. :)
  • 1
  • 666
  • 667
  • 668
  • 669
  • 670
  • 1174