TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #377533  av EXS

takker for tilbakemeldinger folkens :)

ikveld har jeg jobbet med og lage en batterikasse slik at jeg kan relokalisere batteriet bak, nå mangler jeg og lage festeanordnonger til selve batteriet og helsveise hele saken, må også få kjøpt meg en slik plastkasse til og ha over batteriet, er det noen som forresten vet hva slags kvadrat jeg bør kjøre på minus kabelen?

bilder

Bilde

Bilde

Bilde
 #377623  av EXS

noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik plastkasse til og ha batteriet i ?
 #378257  av EXS

ya d kan man godt si :mrgreen:
 #378888  av EXS

gode 4 timer med effektiv jobbing på bilen idag, fått strukket og koblet det meste av elektronikken som måtte til etter jeg flyttet batteriet,

har også fått byttet 2 lufteventiler bak i bagasjerommet da disse var blitt forseglet med sicaflex eller lignende, fant ut at de var forseglet p.g.a. at den orginale eieren av bilen brukte den i DBdrag , den hadde faktisk norgesrekorden en stund :D

ikke fått tatt noen bilder idag men de dukker nok plutselig opp
 #378996  av EXS

alle bilder tatt med mobil i garasjebelysning så kvaliteten er crap 8)

De tette ventilene
Bilde

alt ferdig koblet :)
Bilde

fikk plutselig litt bedre plass når batteriet ikke står der lenger, må bare få vasket og ryddet litt i kablene + bygge et nytt innsugsrør så jeg slipper alle bøyene....
Bilde

pause.... :P
Bilde

gammle innsugsrør
Bilde

nytt innsugsrør :)
Bilde

og slik ser det ut pr. dags dato
Bilde
 #379020  av EXS

hehe jo den er grei og ha den garasjen... ikke min da men foreldrene mine sin, men en fordel at jeg bor en snau km fra de :D 5 min kjøretur
 #379068  av inzane2012

EXS skrev:hehe jo den er grei og ha den garasjen... ikke min da men foreldrene mine sin, men en fordel at jeg bor en snau km fra de :D 5 min kjøretur
da er den din da vettu :)
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 51