TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • tidsbruk

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #378514  av loft
 
Hei, er det noen her som har levert bilen sin hos lakkerer, uten å ha demontert noe og pussa ned noe? ISH hvor lang tid tar en slik jobb? (minimalt med rust og bulker og samme farge)
Har ett lite dilemma med at jeg ikke kan være uten bil..
 #378515  av Mr_Storbrua
 
Tar laaang tid:P

Om den blir prioritert så kanskje en uke..
 #378516  av Fred
 
Har du råd til at en lakkerer tar en sånn jobb, har du råd til en corsa fra AVIS ei uke! :lol:
 #378616  av loft
 
heh :p det blir selvfølgelig svartarbeid så slipper unna noen grunker:)
sjekka rentawrreck..ikke sååååå ille 1800kr uka for en nasen micra :lol:
 #378831  av 9lslexus
 
1 helg :wink:
 #378914  av loft
 
9lslexus skrev:1 helg :wink:
say whaat :p ?=p ok kan se at selve lakkeringen tar kun 1 helg hvis man står på men forarbeidet er vell noe annet.
 #378992  av 9lslexus
 
jeg har tatt flere hellakkeringer på 1 helg tidligere. så det er ikke umulig,jobber rundt klokka men:P
kan ta grunnarbeid en helg,så ta resten helga etter,så blir det mindre stress,så kan du ha bilen i mellomtia.
 #379021  av EXS
 
9lslexus skrev:jeg har tatt flere hellakkeringer på 1 helg tidligere. så det er ikke umulig,jobber rundt klokka men:P
kan ta grunnarbeid en helg,så ta resten helga etter,så blir det mindre stress,så kan du ha bilen i mellomtia.
er vel ikke så bra og kjøre rundt med eksponert sparkel/grunning o.s.v. i en uke ?
 #379025  av Mr_Storbrua
 
EXS skrev:
9lslexus skrev:jeg har tatt flere hellakkeringer på 1 helg tidligere. så det er ikke umulig,jobber rundt klokka men:P
kan ta grunnarbeid en helg,så ta resten helga etter,så blir det mindre stress,så kan du ha bilen i mellomtia.
er vel ikke så bra og kjøre rundt med eksponert sparkel/grunning o.s.v. i en uke ?
ikke sparkel nei, grunning er ikke noe problem..

Bare passe på å få grunning på sparkelen..
 #379135  av 9lslexus
 
stemmer;) ikke noe problem det. sparkel alene sier seg selv at ikke er bra.polyester og vann funker dårlig;)