TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #379961  av ArildM

Flere som har fått Age Of Empires Online beta invite?
 #379963  av FireWalk

celicat23 skrev:Ja, er lenge siden vi har hørt om flere feil med bilen nå :lol:
Hehe.. har faktisk ikke hatt noe problemer med den på en evighet nå med unntak av regulatoren på dynamoen i fjor sommer. :D Men så er jo absolutt ALT byttet på den bortsett fra selve karoseriet og ramma. Så skal vel godt gjøres at noe tar kvelden med unntak av trimrelaterte belastningskader som jo kan tenkes å oppstå. Samt vanlige slitedeler som bremser, dynamo osv. Men det må man jo regne med på alle biler. :D

Sliter forøvrig fremdeles med belastningskade i skulder etter at jeg trakk om igjen interiøret i bilen. Hatt det i mange måneder nå. Utrolig irriterende :\ Så det blir lite mekking og mye spilling på meg for tiden. :)
 #379964  av ad92

FireWalk skrev:
celicat23 skrev:Ja, er lenge siden vi har hørt om flere feil med bilen nå :lol:
Hehe.. har faktisk ikke hatt noe problemer med den på en evighet nå med unntak av regulatoren på dynamoen i fjor sommer. :D Men så er jo absolutt ALT byttet på den bortsett fra selve karoseriet og ramma. Så skal vel godt gjøres at noe tar kvelden med unntak av trimrelaterte belastningskader som jo kan tenkes å oppstå. Samt vanlige slitedeler som bremser, dynamo osv. Men det må man jo regne med på alle biler. :D

Sliter forøvrig fremdeles med belastningskade i skulder etter at jeg trakk om igjen interiøret i bilen. Hatt det i mange måneder nå. Utrolig irriterende :\ Så det blir lite mekking og mye spilling på meg for tiden. :)
Ja får håpe du har en driftsikker bil så det blir litt mr2 gruppekjøring!! :shock:
Skal den lakkeres før våren eller? :D

SE VA JEG FANT!
husket jeg så denne på sommeren engang i fjor å måtte ut å cruise, fikk samme følelsen nå, bare at det er kaldt å jevlig ute -.-

må pipe meg når du endelig skal lufte mr2n
 #379968  av celicat23

FireWalk skrev:Hehe.. har faktisk ikke hatt noe problemer med den på en evighet nå med unntak av regulatoren på dynamoen i fjor sommer. :D Men så er jo absolutt ALT byttet på den bortsett fra selve karoseriet og ramma. Så skal vel godt gjøres at noe tar kvelden med unntak av trimrelaterte belastningskader som jo kan tenkes å oppstå. Samt vanlige slitedeler som bremser, dynamo osv. Men det må man jo regne med på alle biler. :D

Du har hatt så mye feil med bilen at det har fysisk ødelagt deg faktisk :lol: Neida, håper du får en sommer uten noe krøll nå. Du har fortjent det, med god margin. Må vel være en av/den mest påkosta mr2'n i Norge.
 #379969  av FireWalk

Hehe! se der ja, der er'n jo! :D

Har ikke helt bestemt meg enda. Lurer på å få den lakkert til våren. Men det er en del som skal gjøres så vil ta litt tid.. så spørs.. men kan jo ikke drive å utsette det år etter år heller... får se :)
 #380017  av celicat23

Siste faktura jeg fikk fra elcon: RESTLÅN ETTER BETALING 9213kr. Så jeg betaler 9213kr for å bli ferdig med det. Da får jeg en faktura i posten med "for lite betalt ved innfrielse av lån", på 1089kr. HVA FAEN? Jeg trodde 9213 minus 9213 ble NULL jeg da.

Det er tydelig at jeg har ingenting i finansmiljøet å gjøre.
 #380019  av mr2storbrua

celicat23 skrev:Siste faktura jeg fikk fra elcon: RESTLÅN ETTER BETALING 9213kr. Så jeg betaler 9213kr for å bli ferdig med det. Da får jeg en faktura i posten med "for lite betalt ved innfrielse av lån", på 1089kr. HVA FAEN? Jeg trodde 9213 minus 9213 ble NULL jeg da.

Sikkert renter på de siste 9213... Har man avtalt et lån som skal betales ned i løpet av 5 år, men man finner plutselig ut at man vil betale ut resten etter 2 år (man har f.eks. vunnet i lotto), må man allikevel betale renter for de 3 siste åra.
 #380020  av lasse

Drafter skrev:http://opc.mr2oc.com/online_parts_catal ... 20pump.GIF

Sitter vannpumpa på reimhjulet til veiva eller noe sånt? (viftereim)
Eller sitter vannpumpa med registerreima?

Ble usikker når jeg så det bildet.. er vel enkelte eldre biler som ikke har den med reg reim?

Sitter på regreima på mr2 :wink:
Men har en -94 mercedesder den går på viftereima, eller mulitreima, den går jo til altmuligrart på den bilen...
 #380025  av celicat23

mr2storbrua skrev:
celicat23 skrev:Siste faktura jeg fikk fra elcon: RESTLÅN ETTER BETALING 9213kr. Så jeg betaler 9213kr for å bli ferdig med det. Da får jeg en faktura i posten med "for lite betalt ved innfrielse av lån", på 1089kr. HVA FAEN? Jeg trodde 9213 minus 9213 ble NULL jeg da.

Sikkert renter på de siste 9213... Har man avtalt et lån som skal betales ned i løpet av 5 år, men man finner plutselig ut at man vil betale ut resten etter 2 år (man har f.eks. vunnet i lotto), må man allikevel betale renter for de 3 siste åra.
Mao så er det helt poengsløst å betale ned på forskudd da... Bortsett fra med tanke på å kunne kutte ut kasko da, som er første ting jeg skal gjøre.
 #380028  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:
mr2storbrua skrev:

Mao så er det helt poengsløst å betale ned på forskudd da... Bortsett fra med tanke på å kunne kutte ut kasko da, som er første ting jeg skal gjøre.
Tror jeg ville tatt en telefon til de jeg.. spurt om det er riktig at du skal betale mer..
  • 1
  • 671
  • 672
  • 673
  • 674
  • 675
  • 1174