TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380031  av celicat23

Mr_Storbrua skrev:Tror jeg ville tatt en telefon til de jeg.. spurt om det er riktig at du skal betale mer..
Allerede mailet og skal ringe. Regnet på det, og det ser ut som det er renter og omkostninger for den resterende perioden. Renter er en ting, men ser ikke helt hvorfor i all verden jeg skal betale omkostninger for 9 månder de ikke kommer til å ha meg som kunde engang.
 #380032  av Mr_Storbrua

En finne som spiser lakris :P

#380035  av lexusmann

Kongesang og kul video, hehe... :D
 #380041  av Drafter

Mr_Storbrua skrev:En finne som spiser lakris :P

har sett den før ja :lol: syk fyr... tydeligvis veldig glad i lakris ja!

det bildert du sendte med made in germany skjønte jeg ikke, atle ?
 #380046  av ArildM

Haha, passe syk han Finnen.
Hvis du vil ha passende musikk sjekk opp Elakelaiset, Finner som opptrer dritings med humpaversjoner av mye kjent musikk :lol:
Skambankt er skamrått 8)
 #380047  av ArildM

Det Germany bildet refererer vel til at pålen står dønn fast i bakken og at bilen er totalvraket :lol:
 #380096  av celicat23

Etter ÅR med irritasjon og konstant jakt etter en stille pc, med å bytte ut alle vifter med low noise utgaver etc så hinta en arbeidskollega om at jeg burde se om bios'en er satt til at cpu vifta skal jobbe på 100% hele tiden, for det var bios'en hans. Og, selvfølgelig, det var den :? Så nå er en akasa nero s kjøler installert, og vifta jobber kun på 10% opp til 50 grader - hvor den pumper løs med 100%. Og nå, med kun 10% hastighet og ei 15db vifte i kabinettet blåsende på den så har jeg 21 grader på cpu'n og 25 grader på hovedkortet (og 32 på gpu'n). Me like. Endelig stille pc... aaaaaah.

Og dell 27" skjermen byttet ut med 22" eizo coloredge skjerm. Sweet. Må bare få ut fingeren og legge ut dell'en på finn nå....
 #380101  av Mr_Storbrua

Var det ikke noen i familien elns som skulle selge da?
 #380103  av inzane2012

celicat23 skrev:Hvorfor akkurat en auris? Mener ikke det som noe hets av valget ditt, bare lurer hvorfor du ikke valge noe annet. I den prisklassen så er det jo litt av hvert på bruktmarkedet..?
Se under :)
Mr_Storbrua skrev:Var det ikke noen i familien elns som skulle selge da?
stemmer, min morfar ville bytte til en 4x4, så da har han bestillt seg en suzuki sx4 med automat sånn at min mormor som kjører veldig lite bil skal komme seg litt lettere opp bakken til huset demmers om vinteren og sånt, så da fikk jeg tilbudet om å kjøpe "gamle bilen" til min morfar... tenkte at hvorfor ikke, får en god deal på den, han betala omreg og, og fikk jævlig gode betingelser på lånet fra banken min, så da var det egentlig en no-brainer... listeprisen på den modellen der var 189k, jeg får den for 155k, så tenkte at da kan jeg bare ha denne bilen ei lita stund, og bytte den ut seinere når jeg tjener mer cash enn jeg gjør nå :P
 #380108  av celicat23

Er det noe habilt mc forum her i landet? Er på jakt etter en som har en custom sykkel av noe slag med drit feit bakdekk osv - mer harley enn japse rakett - for å ta noen bilder sammen med hun jeg tok bilder av sist.
 #380111  av inzane2012

celicat23 skrev:Er det noe habilt mc forum her i landet? Er på jakt etter en som har en custom sykkel av noe slag med drit feit bakdekk osv - mer harley enn japse rakett - for å ta noen bilder sammen med hun jeg tok bilder av sist.
ta kontakt med Høyangbjørn MC, di har ett par HEFTIGE custom harly's, blandt annet en med to feite NOS tanker :)
 #380113  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Er det noe habilt mc forum her i landet? Er på jakt etter en som har en custom sykkel av noe slag med drit feit bakdekk osv - mer harley enn japse rakett - for å ta noen bilder sammen med hun jeg tok bilder av sist.
ta kontakt med Høyangbjørn MC, di har ett par HEFTIGE custom harly's, blandt annet en med to feite NOS tanker :)
Tviler på at de gidder å kjøre til oslo for å ta ett par bilder. Og VET jeg ikke gidder å kjøre til vestlandet for ett par bilder :) Men takk for tipset.
  • 1
  • 672
  • 673
  • 674
  • 675
  • 676
  • 1174