TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380281  av celicat23

Det er litt snodig, for med lcd'ene sin høye oppløsning så blir det jo bare mer relevant. Men men.. Det viktigste er vel store fine tall i salgsbrosjyren, ikke den praktiske opplevelsen. Jeg skal i vert fall aldri ha noe med mindre enn 0.28mm pixel pitch.

...og takk GUD for at jeg ikke bygde meg en ny pc med 1155 socket :lol: Hadde blitt pissed hvis jeg hadde fått beskjed nå at hovedkortet var søppel som må erstattes. Tror vel egentlig med monitor kjøpet nå at pc'n skal få leve med det oppsettet den har en stund.
 #380320  av ArildM

Fikk handla meg PS3 1.Gen til 1700,- spenn av en kompis av meg i dag.
Tror jeg selger den videre jeg :lol:
 #380334  av inzane2012

ArildM skrev:Fikk handla meg PS3 1.Gen til 1700,- spenn av en kompis av meg i dag.
egentlig ikke så veldig billig det da... får jo 320gb utgaven for 2400 nå...
med mindre du vil ha en som er bakoverkompatibel da :P
 #380335  av Scotty

ArildM skrev:Fikk handla meg PS3 1.Gen til 1700,- spenn av en kompis av meg i dag.
Tror nok du taper litt på det kjøpet. ;) Kjøpte min 160GB slim PS3 for 1800kr hos Lefdal nå i vinter.
 #380337  av inzane2012

Scotty skrev:
Tror nok du taper litt på det kjøpet. ;) Kjøpte min 160GB slim PS3 for 1800kr hos Lefdal nå i vinter.
han har rett og slett blitt RUNDLURT! og av sin egen kompis til og med :P hehe
 #380338  av mr2storbrua

På 1.gen får man jo tross alt minnekortholder, 4 usb-porter og muligheter for bakoverkompatibiltet. De har jo spart på litt av hvert på utgavene etter, så mulig det er flere ting som jeg ikke kommer på nå. Etter min mening er 1.gen den utgaven som er verdt mest, eneste som er bedre på de andre er større harddisk, men denne kan man jo bytte ut selv med akkurat den størrelsen man vil.
 #380339  av inzane2012

mr2storbrua skrev:På 1.gen får man jo tross alt minnekortholder, 4 usb-porter og muligheter for bakoverkompatibiltet. De har jo spart på litt av hvert på utgavene etter, så mulig det er flere ting som jeg ikke kommer på nå. Etter min mening er 1.gen den utgaven som er verdt mest, eneste som er bedre på de andre er større harddisk, men denne kan man jo bytte ut selv med akkurat den størrelsen man vil.
høyere strømforbruk samt den sony versjonen av red ring of death på 1gen ps3 og :)

men skal vist vere litt forsiktig med å bytte harddisk på ps3 nå etter siste oppdateringen, var vist en bug i den som gjorde at du ikke fikk innstallert ny harddisk i maskina
 #380353  av ArildM

Hmm, spørs litt da. Mange som verdsetter 1.gen pga Bakoverkompabilitet. Men takker for feedback, han har ikke vært innom med den enda så jeg ble litt i tvil nå.
Tenkte egentlig bare å kjøpe den og videreselge den, fulgte med 7 spill og 250Gb disk også. Ser at den billigste 1.Gen ligger på 2500 uten spill på Finn.no, neste ligger på 3000,- så jeg tenkte kanskje det var mulig å gå litt i pluss :?: Og joda vet at du får Slim utgaven jækla billig noen steder.
 #380356  av ArildM

Blæh, skal jeg ha meg konsoll blir det Sega Megadrive! Gjerne med komplett samling med Sonic, trenger faen ikke noe annet :D
 #380357  av inzane2012

ArildM skrev:Blæh, skal jeg ha meg konsoll blir det Sega Megadrive! Gjerne med komplett samling med Sonic, trenger faen ikke noe annet :D
tru dat :) men du kan jo laste ned en del sonic spill på ps network da :P
 #380358  av ArildM

Joda, også har man den Genesis Classics eller hva den heter til 360'n med mange av slagerene. Men det slår liksom aldri den gode gamle originalen! :)

Men kanskje det er like greit å gi faen i den PS3en da, hmm.
 #380361  av inzane2012

nesj, du får jo en knall god sonefri bluray spiller med støtte for 3D avspilling... det har ikkje xbox'n vettu :) kraftigere prosessor og skjermkort er det og, samt en mye bedre multimedia stasjon :)
  • 1
  • 674
  • 675
  • 676
  • 677
  • 678
  • 1174