TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Brock B1 pÃ¥ MKIV

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #380220  av arong
 
Hei!
Trenger ein del felger til sommern når drifte-sesongen braker løs, så vurderer sterkt å innvestere stort i brock b1 17x8,5 felger til mkiv'en. Hadde bare vore greit å sett sånn "noenlunde" kordan det ser ut, så er det noken her inne som er dyktig på photoshop som kunne satt slike felger på ett av desse bildene? :) Beklager at eg ikkje fant bedre bilder, men trenger som sagt berre å sjå "noenlunde" ut :)

PS: forslag til andre feite (ikkje alt for dyre) 17" felger mottas med stor takk :D
img0306ma1.jpg
img0306ma1.jpg (195.38 kiB) Vist 5874 ganger
68_102295602.jpg
68_102295602.jpg (48.39 kiB) Vist 5874 ganger
 #380227  av ErikG
 
Du får jo Zito WP 789 for en billig penge hos Bilprodukter. Er en del som bruker disse i drifting.
 #380407  av john_e
 
Skulle lett ha fiksa et par ps bilder til deg om jeg hadde sett tråden mens jeg var på skolen :)
Kan se om jeg husker det i morgen.
 #380427  av arong
 
ErikG skrev:Du får jo Zito WP 789 for en billig penge hos Bilprodukter. Er en del som bruker disse i drifting.
Takk for tipset! :)
Blir mest sannsynlig å handle slike ja, fekk ganske bra priser derfra! :D
mr2wide skrev:Skal selge brock b1 felger;) 17"
Tjah, er dei fine? Du har ikkje bilder av slike på ein Supra vel? :) Er mulig eg skulle hatt et sett med brock også ;)
john_e skrev:Skulle lett ha fiksa et par ps bilder til deg om jeg hadde sett tråden mens jeg var på skolen :)
Kan se om jeg husker det i morgen.
Det hadde vært kanon! :D
 #380437  av mr2wide
 
Eg har bilder av de på en mr2, de er helt fine ikkje kant kjørt en plass!

Brock b1