mr2storbrua skrev:Drafter skrev:inzane2012 skrev:nesj, du får jo en knall god sonefri bluray spiller med støtte for 3D avspilling... det har ikkje xbox'n vettu
kraftigere prosessor og skjermkort er det og, samt en mye bedre multimedia stasjon 
kan jo like greit kjøpe en blu-ray SPILLER da, og ikke ps3..
Du finner aldri en så god BD-spiller som PS3 til den prisen...
Drafter skrev:de fleste som kjøper seg det er jo gjerne for å spille, noe xbox egner seg 10x bedre til!
Du om det 
Noen som ikke helt har skjønt det her ser jeg. PS3'en er utstyrt med en utrolig god BD spiller, og den er velkjent for god lydkvalitet attpåtil. I tillegg er den veldig veldig VELDIG rask å starte opp kontra mange BD spillere på markedet, pluss at den er lett oppgraderbar. F.eks. kom det en liten oppdatering som gjorde at PS3 plutselig støttet 3D. Når man kombinerer BD spilleren med mediasenter og spillmaskin av beste sort (nei, XBOX stinker i sammenligning, og spesielt liker jeg ikke kontrolleren til XBOX), samt at fjernkontroll faktisk er bluetooth (man slipper å peke - yay

), så kan den ikke engang sammenlignes med verken XBOX, eller en vanlig BDspiller. Hva i huleste skal man med en BD spiller når man har PS3 - DET er spørsmålet
Ikke minst, PS3'en (i hvert fall min) er helt stillegående, hører ikke antydning til støy engang, og harddisken var ekstremt lett å bytte ut til en 500gb.

-Chris-
Bilradiospesialisten AS Trondheim
Finn oss på Facebook:
http://www.facebook.com/bilradiospesialisten
moderator