den motorn var porta, høyere kompresjon, kvassere kammer, chippa ECU, grenrør, luftfilter og blå tennpluggkabler
motorn der er forøvrig til salgs, nyoverhalt med 0km for en billig penge. kontakt på PM eller tlf 95406173 hvis interesse.
det som står på billzilla.org er fint lesestoff for en uten eller med lite peiling på motortrimming,
men i hovedsak handler det om å få mest mulig luft inn i motorn(porting,innsugskam,luftfilter.)
størst mulig "eksplosjon" på best mulig tidspunkt(høyere kompresjon,blå tennpluggkabler og chip.)
og eksos ut med minst mulig restriksjoner(eksoskam,porting, grenrør,eksos.)
å trimme en 4age du allerede har til 150hk koster mer enn å kjøpe motorn jeg har til salgs!
VURDERER også å selge noe deler fra den hvite fordi jeg har en tanke om å kanskje vurdere en annen motor i den..
20v blacktop topp: porta, støpt epoxy, planslipt, større ventiler, kvasse kammer, ventilfjører, osv, toppen er god for 250suge hk på e85 under 10 000rpm! prisklasse høy.
bunndel som matcher toppen kan leveres på bestilling.
nyoverhalt quaife T50 dogbox med rettskårne drev, dogleg 1. gir. nyoverhalt, bytta 4 drev, 2 dogringer + alle lager. 0km siden overhaling!!
nypris på denne drevsatsen er ca 50k + mva, frakt + jobben. kom med bud!
utveksling Quaife T50:
First Gear: 2.347:1
Second Gear: 1.733:1
Third Gear: 1.379:1
Fourth Gear: 1.144:1
Fifth Gear: 1.00:1
nyoverhalt TRD T50 syncronisert girkasse, tettstega, den grommeste av de 2 typene, nyoverhalt med noe nye lager,syncringer, 0km siden overhaling
drevsatsen koster ny ca 15k + mva og frakt + jobben. kom med bud!
utveksling TRD T50
First Gear: 2.341:1
Second Gear: 1.607:1
Third Gear: 1.195:1
Fourth Gear: 1.00:1
Fifth Gear: 0.886:1
har også en 2T-G/3T-G hybrid med TTE rally historie, porta,race styringer,større ventiler, trd 304in, trd 288ut, innsug manifold til 45mm webere, anslått effekt til ca 180hk+, 0km siden nyoverhaling som består av nye råde veiv trøstelager, polert og balansert veiv med tilbehør, pris 20k eller bud