TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AD92`s candyred sw20

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #381487  av predator

Husker du hvor du kjøpte felgene? og hva du betalte?
 #381526  av ad92

Scan Vest Dekk A/S :)

Er sikkert mange som kan skaffe dotz felger til deg om du ringer rundt litt :) Er veldig fornøyd med mine hvertfall så anbefaler dem virkelig! :)

Hva jeg betalte ikke svare deg på *kremt*
 #381543  av marlboro1310

du må jo smelle ut noen bilder av felga montert på bilen! ett simpelt bilde sier 1000 ganger mere enn masse poster og setninger :wink:
 #381545  av ad92

Da tok jeg meg tid til å stikke opp i min lille leide garasje etter skoletid får å starte bilen å knipse noen bilder av nye felgene på bilen. Var bare mobilkamera så var ikke av beste kvalitet.

Må også presisere at felgene mangler en del detaljer som kommer på om en ukes tid. Rød kant med kvit dotz merker på kanten også, rød senterring, rød ventilhetter, å sanne "kopper" til å ha over boltene så de ikke vises. Så mangler den siste finishen :) Tok av spacerne bak også, siden den skal på visning om 20 dager! :D

Spacerne skal selvfølgelig på igjen etter jeg har vert på BT, felgene må litt lenger ut!

ignorer det ekstra skiltet jeg har på bak, det er selvfølgelig bare der helt tilfeldig og har ikke blitt brukt på offentlig vei *kremt*
fremme
fremme
Foto0155.jpg (580.78 kiB) Vist 3421 ganger
bake, her savner jeg spacerene
bake, her savner jeg spacerene
Foto0156.jpg (595.85 kiB) Vist 3421 ganger
rette stuket
rette stuket
Foto0157.jpg (523.26 kiB) Vist 3421 ganger
Foto0159.jpg
Foto0159.jpg (549.63 kiB) Vist 3421 ganger
mr2n min og sierran til en venn
mr2n min og sierran til en venn
DSC00688.JPG (83.63 kiB) Vist 3421 ganger
Sist redigert av ad92 den 21 feb 2011 23:30, redigert 1 gang totalt.
 #381609  av ad92

og til sist, hjemmet til mr2n min!
Foto0160.jpg
Foto0160.jpg (553.1 kiB) Vist 3421 ganger
stusselig, kaldt, kjempe lite og mørkt å ekkelt! førersetet har MYGLET skikkelig, håper det går ann å bruke en sann "steamer" støvsuger som sprøyter inn varmt vann og sugder det inn igjen samtidig, pluss å ha på en veldig sterk rens jeg har fått på en bilforretning ! :)

gleder meg virkelig til å få bilen på veien nå!

ratt er på vei i posten fra "mr2wide" tusen takk! org 91 mod ratt

Xenon lykter har ankommet

Deler til felgene er her i løpet av en uke!

endelig!!!
 #381612  av ad92

Ja ble tatt i dag! Har vert veldig fine dager i Ålesund nå! Blå himmel og sol, nesten ikke snø :)

MEN ganske kaldt, -5! for kaldt til å kjøre på sommerdekk, så må nokk vente 1 mnd til før jeg begynner å kjøre
 #381615  av inzane2012

du skulle sett interiøret til bilen til kjerringa mi du :) var vann helt opp til dørkanten etter den hadde stått ute hos ett verksted i en mnd, og det hadde regnet hele tiden... det interiøret var så myggla at du ville ikke tro det! men, en god runde med steamer iblanda litt grønnsåpe så forsvant det som dugg for solen, satt heldigvis ikke noe merker eller sånt...

men viktige er å få tatt det før det setter seg skikkelig, og vaske EKSTRA godt, og tørke bilen skikkelig, så tror jeg du er redda :) du har vel skinn interiør og vel? så da setter kanskje myggelet litt lettere og?
 #381616  av ad92

myggelet er på stoffet i midten på setene, er en skinntype som heter alcantara eller noe lignende. Går vell under "suede" eller noe! en skinntype hvertfall :lol:

Ja får gjør dette fort som mulig! tror jeg tar ut setene å lar de tørke inne hjemme!

mye stress å ta ut setene i mr2?
 #381618  av hmsilset

Felgene ser bra ut på bilen :) Jeg har jo rensemaskin, men ville tenkt meg om før det gjøres noe med alcantara.Skal brukes egne midler/produkter på det. Sjekk om du finner rens på swissvax.no.
 #381620  av ad92

takk for det hmilset! :D

snakket med en som er ansvarlig for å rense interiør, klargjøre biler osv på et merkeverksted, han ga meg en veldig bra rens, som jeg har brukt 2 ganger før på setene mine, pga dongri setter seg nedi stoffet og blir der! så får håpe det verste går vekk, rensen tar ikke fargen så er ikke noe problem der :)

blir å ta ut setene mest sannsynlig å steame å rense å tørke ! :D

så blir til å kjøpe vanlig skinn en gang i tiden for alcantara er ikke så sliteterk, å blekner i solen med tiden!
 #381621  av mr2storbrua

ad92 skrev:så blir til å kjøpe vanlig skinn en gang i tiden for alcantara er ikke så sliteterk, å blekner i solen med tiden!
For ikke å nevne de nevrotiske problemene man får når fibrene ikke ligger samme vei... :lol: Eller er det bare meg? :roll:
 #381623  av ad92

Ja det er ufattelig irriterende! må stå å fingre på setene til de har en farge :lol:

Nei alcantara ser bra ut men er alt for upraktisk i lengden! :)

Leker med tanken på "street" sparco stoler, sånne med justerbar rygg og som egner seg til dagligdagskjøring :)
 #381624  av inzane2012

mr2storbrua skrev:
ad92 skrev:så blir til å kjøpe vanlig skinn en gang i tiden for alcantara er ikke så sliteterk, å blekner i solen med tiden!
For ikke å nevne de nevrotiske problemene man får når fibrene ikke ligger samme vei... :lol: Eller er det bare meg? :roll:
nei det er ikke bare deg :) hehe

men ang det å ta ut setene i mr2'n så er det lekende lett, er 2 skruer fremme, 2 skruer bak under setet og en skrue som holder fast skinna til setebeltfestet :) du har di ute på 10 min :)

om du har muligheten til å ta di ut å la di tørke skikkelig inne så er nok sikkert ikke det så dumt nei, pluss at du får lett tilgang til å steame teppet ditt skikkelig og :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14