TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Konkurranse: Klubblogo!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #382548  av ArildM
 
Vi klubblederne har en del spennende ting på gang, i første omgang annonserer vi to konkurranser:
Klubblogo og Slagord for klubben! :D

Dette er klubblogokonkurransen, slagordkonkurransen ligger her: viewtopic.php?f=1&t=37818

Her kan alle bidra med forslag og vi håper det er noen kreative sjeler som kommer med gode forslag til klubblogo :)
Vi klubblederene setter pris på alle bidrag og vil om vi finner en verdig logo plukke ut denne logoen og bruke den fremover i våre prosjekter!
Logoen må være i høyoppløselig format (PSD eller vektorbasert er fint), i første omgang vil logoen erstatte PhpBB logoen på forumet (170x94px), men logoen må også kunne forandres til fremtidig bruk ;) Så sett i gang, kanskje blir det din logo som blir plukket ut!

Premien er ære og bragging rights i all fremtid! :mrgreen:
 #382558  av Zepticon
 
Hvordan skal den utformes? Noen preferanser til dimensjoner (lengde relativt til høyde, farger, monocrome?)

Ser at dere etterspør vektor basert, dette er vell ikke noe "mannen i gata" har peiling på, så mitt forslag er at alle kan poste det formatet de vil (omså skisse på en dorull :lol: ), og så får dere eventuellt gå vidre med den dere liker best, og få denne utarbeidet i egnet format?

Synd å gå glipp av en bra ide bare fordi en bruker intereserer seg mer fpr bil enn for hvordan han skal lage greia i paint :mrgreen:

2 cents;)
 #382564  av EXS
 
så mitt forslag er at alle kan poste det formatet de vil
jeg støtter den :)
 #382565  av ArildM
 
Jepp, det blir bare nevnt at det er fint at logoen er i PSD eller Vektorgrafikk, men det er absolutt ikke noe krav. Om noen føler for å lage en skisse på en dorull og scanne den med scanneren til bestemoren deres så sende det inn til fotoknudsen og legge opp en link til albumet derifra og inn hit, så står de fritt fram til å gjøre dette også :)

Formatet står man fritt til å velge, i første omgang skal den erstatte PhpBB logoen med oppnevnte dimensjoner, men vil etterhvert også brukes til andre formål :)

Så det er bare å finne frem fargestiftene og begynne å tegne gutter og jenter :mrgreen:
 #382647  av john_e
 
Rått, holder på med sånt på skolen :D
Skal gjøre et forsøk! ;)

Leverer i vektor (Ai) så den kan strekkes til det uendelige :)
 #382688  av EXS
 
Devil logoen er jo klassisk :D

men det spørs jo om vi får tillatelse til og bruke den fra offisielt hold?
 #382762  av MR2i
 
Hvor skal man sende forslag? Bare legge den ut som innlegg her?
 #382765  av inzane2012
 
MR2i skrev:Hvor skal man sende forslag? Bare legge den ut som innlegg her?
om du har ett bilde i ett format som forumet godtar så er det bare å legge det ut her
 #382989  av Audun F
 
Her er et eksempel på kjedelig "forumlogo"... Er jo strengt tatt ikke noe logo, men skal se hva jeg kan skrape sammen når løsta kommer :wink: Regner med det går greit med masse forslag?
TOGN forum header
TOGN forum header
TOGN_header.png (27.94 kiB) Vist 20724 ganger
Sist redigert av Audun F den 06 mar 2011 22:46, redigert 1 gang totalt.
 #382992  av mr2storbrua
 
Audun F skrev:Her er et eksempel på kjedelig "forumlogo"... Er jo strengt tatt ikke noe logo, men skal se hva jeg kan skrape sammen når løsta kommer :wink:

Eh, ja... Her skulle jeg lagt inn et bilde, men kanskje man kunne åpnet opp for å laste opp bilder her da? :roll:
Prøv nå :wink:
 #383015  av Scotty
 
I tilfelle det trengs et reklameskilt :lol:
Bilde

Men synes at det er relativt begrenset hva som kan være på 170x94, blir vel i grunn bare Toyota logoen? Om ikke så blir det for tett/rotete i min mening. Men til gensere og produkter derimot så blir det noe større design-logo med , klubbnavn og grafikk?
 #383042  av ArildM
 
Takker for bidragene :) Enig i at oppgitte dimensjoner er svært begrensende, men som sagt dette er bare noe som brukes i første omgang, klubblogoen vil bli brukt i andre sammenhenger etterhvert :) Bare kjør på med forslag folkens!