går vel stort sett aldri feil med K&N nei 

Fortune Favors The Brave
rkarlsen skrev:høres kansje ut som en noob her nå men gjelder dette clutsjen også? så veldig lik ut den som satt på N/A.Er forskjellig antall tenner på spline'en. Kapasiteten er forskjellig også
rkarlsen skrev:Har nå fått avgasspapirer på motoren!!!! Fikk det dagen etter jeg sendte mail til EPA i USA. Har også bestillt dokumentasjon om turbo mr2, for å vise BT at denne bilen kom faktisk med turbo. Så blir det da en tur bort til BT å snakke med de om det jeg har av dokumenter er godkjent for bruk for å få bilen godkjent. Mangler bare å få tak i vannpumpe og nye pluggledninger/plugger(kan bruke iridium pluggene fra motoren som står i nå) så er motoren klar!.Er vell ikke mulig at du tar vare på desse til høsten?![]()
Blir bytta motor på en helg tenker jeg hvis jeg får litt hjelp.
ad92 skrev:De ligger i en perm hjemme så har de trygt liggende i hylla..rkarlsen skrev:Har nå fått avgasspapirer på motoren!!!! Fikk det dagen etter jeg sendte mail til EPA i USA. Har også bestillt dokumentasjon om turbo mr2, for å vise BT at denne bilen kom faktisk med turbo. Så blir det da en tur bort til BT å snakke med de om det jeg har av dokumenter er godkjent for bruk for å få bilen godkjent. Mangler bare å få tak i vannpumpe og nye pluggledninger/plugger(kan bruke iridium pluggene fra motoren som står i nå) så er motoren klar!.Er vell ikke mulig at du tar vare på desse til høsten?![]()
Blir bytta motor på en helg tenker jeg hvis jeg får litt hjelp.