ad92, ro ned nå, ble litt skuffa av deg og nå.neida, litt spøk på en mandags kveld tar ingen tungt!

ad92, ro ned nå, ble litt skuffa av deg og nå.neida, litt spøk på en mandags kveld tar ingen tungt!
celicat23 skrev:http://www.metacafe.com/watch/6106292/g ... im_fluffy/såg HELE filmen, beste underholdningen på lenge!!
Funny.
Ifølge en ny transportplan fra EU, som ser på spesielt transport i byene, skal antallet bensinbiler i europeiske byer halveres innen 2030. 20 år etter det skal det ikke lenger være noen bensinbiler å se, melder Borsen.dk.noen her inne kommer nok til å ha bensinbilene sine på livstid. Audun F her inne kommer i hvertfall ikke til å selge mr2'n sin med det første tenker jeg.
inzane2012 skrev:noe du ikke har fortalt oss her AD? du vet, her inne ser vi ikke ned på homofile, her er alle velkomnetusen takk! det setter jeg og KJEMPE stor pris på!
ad92 skrev:Din gale sunnmøringjacquelin skrev:Å? Kanskje jeg har jeg hørt feil da. Så de var stengt en gang også skjønner du. Men jeg aner ikke.hørte jeg noen si OH SNAPHaha mhm.... Jeg hadde egentlig fått intrykk av at du var litt puslete.
Men jeg har tatt feil før jeg!
som en av de få kvinnfolkene her på forumet kan jo du bare velge å vrake! facebook er en god ide
(psst! "predator" er karatelærer og trener vekter 10 ganger i uken å kunne kvelt en bjørn mellom fingrene) true story, synd han er gift, hadde kastet meg over han vist ikke
mr2storbrua skrev:Da har jeg handla meg ny vinterbilBilder!!
ArildM skrev:GrattisTakkDen i signaturen din eller?