TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Forum Tematikk

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

Hvilken forumtematikk bruker du?

prosilver
4
25%
prosilverleft
Ingen stemmer
0%
subsilver2
12
75%
 #388108  av ArildM
 
Kjører en liten uhøytidilig avstemning her :) Vi ser at flesteparten av brukerne på dette forumet benytter seg av prosilverleft, dette er en tematikk som ikke lenger støttes, samtidig har begge prosilvertemaene trøbbel med visning av brede bilder.

Hvilken tematikk bruker du og hvorfor? 8)

Nåværende statestikk:
subsilver2: 80 brukere
prosilver: 100 brukere
prosilverleft: 4000(!) brukere

Avstemningen varer i 30 dager :)
 #388110  av EXS
 
bruker subsilver 2, mest p.g.a. bildene
 #388118  av MR2i
 
Ganske logisk egentlig. Prosilverleft er default theme. Jeg brukte det inntil nå iogmed jeg ikke en gang har tenkt tanken på å endre. :)
Har nå satt på subsilver2.. uvant.. hehe. Men ingen grunn til endringen egentlig. Forum er et forum. Leser innlegg. Tenker ikke på designen da. :)
 #388125  av Audun F
 
Da bytta jeg også til subsilver2, så får man se hvordan det er i lengden ;)

det bør jo ikke være noe problem for oss å lage en ts-ogn profil istedenfor?
 #388127  av ArildM
 
subsilver2 ble vel mest brukt til PhpBB2 så det er usikkert hvor lenge det også vil støttes.
Blir nok tilpasning av forumet etter hvert :)
 #388167  av inzane2012
 
jeg og bruker subsilver2 siden større bilder. spesiellt di som er hotlinket fra f.eks fotobøtta ikke alltid blir vist skikkelig i begge prosilver temane :P
 #388182  av Amund
 
Prosilver, enkelt og greit fordi Navn, profilbilde og slikt ligger til høgre.
Bortsett fra det med bildene, (som eg egentlig ikkje har funnet plagsomt for min del), så ser prosilver meir "moderne" og brukevennligt ut. (i vert fall for min del).
 #388183  av ArildM
 
Med referanse i: viewtopic.php?f=51&t=38249
Vil det ikke være problemer med prosilver fremover hvis denne taggen brukes :)

Morsomt å se at ingen har stemt på prosilverleft, betyr det da at ingen av våre aktive bruker benytter seg av prosilverleft? :)