TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #386435  av MOTORSPORTHUSET

twin cam har rett. wrc oplegg med en pad- som står fast. nedgiring fremover og opp bakover.
kun små push med fingertuppa begge veier.

svinghjul på.. med ekstra nagler og gønn locktite..
vente på clutchen.. glede mæ nå!!
 #386440  av Mr_Storbrua

Kommer det noe film når clutchen er i hus da??? Spent :))
 #388057  av ArildM

Nice 8)
Håper på film snart :)
 #388227  av kvass_st215

MOTORSPORTHUSET skrev:da var den oppe og gikk igjen og nyvasket... kansje trenings søndag! :D :D :D :D
sweet! :D Ble tilfeldigvis "konefri" i påsken, så mulig jeg tar turen.. Gi en lyd hvis du skal ned da.. Ikke sikker sjangsn byr seg igjen med det første til å se dette beistet :twisted: i levende live
 #388337  av kvass_st215

MOTORSPORTHUSET skrev:HM KAMERAT SIER AT DET IKKE ER TRENING PGA PÃ…SKEN!
dammit!!

Men skal ha meg en god tur å kjøre inn diverse ny turbo og redstuff bremseklosser i begynnelsen av juni, mulig jeg svinger en tur innom og kikker litt på villdyret.. har du kaffe?
 #388339  av MOTORSPORTHUSET

hahaha nå måtte jeg le.
ja jeg har kaffi!! jeg drikker ikke selv men har til svigers og kunder hehe.

du må bare komme.. nå har jeg fått på glassfiberlokket bak og i går.. ble knall.
det er så lett at jeg kan holde det på en strak arm.. den org luke måtte jo veie 40-50kg.

utrolig at jeg endelig er ferdi. kun igjen og få litt lakk på baklukelokket.skal kansje ha en
tur i dag.
skal ha med kameraet isåfall og lage en filmsnutt! :D
 #388440  av MOTORSPORTHUSET

kjørte i går. :D
alt funket av tempraturer kjølevanstrykk og alt var supert.
den gikk kjempegott på turtall.

men merket at wasteagaten bløter ut fra 0.8 til 1.8 det blir mye hester og hente der.
skal fikse det med mappet og har fikset wastegaten. så skal prøve igjen straks.

det andre som var litt irriterende var at den skurrer litt inn i 2 gir selv med dog kassa.
føler kansje at kløtchen kleber litt men den er jo ny og må kansje brenne seg til litt.
vis ikke er det det at lammelen er for tung. den er jo vannvittig kraftig og mye tyngre en en vanlig en.
for håpe på det første.

ellers var det bra.
4000rm på launch var fantastik kult og ta av gårde med.
filmet litt men må få no mer på disken før jeg brenner den ut.
 #388981  av MOTORSPORTHUSET

gir fikset med litt sterkere luftsylindere.
bakluke ferdi foliert. ble knall.
ettertrekt topp igjen for 5 gang og den hadde gitt seg sirka 5min. her gjelder det og følge med. :D

ellers så delte turboakslen seg i 2.. :x får ny til uka på garantien. må være en produksjonsfeil.

da får jeg prøve igjen.
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 90