noen som vet hva dette kan komme av? Da jeg gir litt gass så virker det som om bilen ikke tenner riktig,ladetrykket står på 0,95 bar dit jeg har justert det. problemet er at dette ikke skjer hver gang. Om jeg drar godt ut i gira med full gass hele veien drar det dritbra. Noen ganger i fart så drar den og like godt,virker da som at jeg må ha litt godt turtall før det skjer ting. Har nylig byttet grenrør og pakninger og sjekket for vacum lekasjer uten og finne det, men har en suselyd bak innsugsgrenrøret. Jeg vet disse problemene i audi sine s biler oftest er luftmasse måleren. Noen som har noen hint, egne erfaringer. Har riktig nokk orginalt luft filter i bilen, har hørt dette holder godt til 1bar ladetrykk, har jeg hørt feil da? Skal bytte tennplugger nå da jeg vet disse er litt fulle av sot pga at jeg kjørte med en deffekt coldstart injection time switch. Så lever i håpet på at pluggbytte med dyserens kan gjøre underverker. Da jeg byttet grenrøret så jeg og at eksosventilene var noe hvite,det kommer jo av for mager bensinblanding. Kan jo og ha kommet pga mitt gammle grenrør som var 2mm høyere i ene enden. Så jeg tar gladelig imot noen ideer eller erfaringer om problemet mitt. Og med det samme jeg er her må jeg få rette en stor takk til de hos toyota som laget en så god vinterbil og drifte med. Selvfølgelig ble drifting kun utført på lukkede veier med grunneiers tilatelse i og med at jeg og trur på julenissen. Til du med den nye gt4 carlos sainz på jesheim, du har gjort et smart valg hilsen stolt carlos sainz eier i ask 

91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000