TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #388712  av EXS

kan noen fortelle meg om torrenten som ligger ute på fast five er ekte ? den som heter "Fast Five 2011 Proper DvdScreener" virker for god til og være sant

edit: glem det, huska at Screenere stort sett alltid suger.... forblindet meg i dvd delen av navnet
 #388728  av ArildM

Følg med på Oneddl.com eller rlslog.net, de lister alle store sceneutgivelser.
Fast Five har sålangt bare kommet ut som en råttent dårlig Screener og jeg akter å ødelegge enda en filmopplevelse med slikt noe 8)
 #388742  av Mr_Storbrua

EXS skrev:når blir den sluppet på kino.. er det 29 april eller 6 mai, mener og ha lest begge deler
står 6.mai i gatebil hvertfall
 #388793  av Tribalti

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:sitter og funderer på om jeg skal lakkere "gitteret" i grillen, og rillene under i fronten min hvite??
Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei.
+1
 #388797  av Tribalti

john_e skrev:
ArildM skrev:http://www.imdb.com/title/tt1596343/

Ser ut som om Fast Five kan bli en av de bedre i Fast and Furious serien 8)
Ingen slår Tokyo Drift uansett 8) Haha, ja jeg mener det :)
Yeah, for det er den eneste filmen jeg har spotta en ae86 :twisted:
 #388804  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:sitter og funderer på om jeg skal lakkere "gitteret" i grillen, og rillene under i fronten min hvite??
Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei.
jo, jo, jo, jo, jo, jo, jo, jo, jo....

eller ikke :P nei, tror ikke du skal vere redd for det Marius :P eneste jeg sikkert kommer til å gjøre med fronten er å bytte ut toyota emblemet med ett JDM emblem, bare så dumt di koster flesk...
 #388805  av Drafter

john_e skrev:
ArildM skrev:http://www.imdb.com/title/tt1596343/

Ser ut som om Fast Five kan bli en av de bedre i Fast and Furious serien 8)
Ingen slår Tokyo Drift uansett 8) Haha, ja jeg mener det :)
The fast and the furious, 1'ern ER og forblir alltid best..

Edit: kan den administratoren som endrer og sletter halvparten av innlegga mine slutte å leke nazi og melde seg?
 #388809  av mr2storbrua

Jeg har slettet et innlegg og endret på et annet. Det jeg slettet ble rapportert, og det jeg endret inneholdt spydigheter... Hvis du bare kan følge forumreglene våre så slipper jeg eller noen andre moderatorer å rydde opp etter deg :roll:
 #388811  av Drafter

mr2storbrua skrev:Jeg har slettet et innlegg og endret på et annet. Det jeg slettet ble rapportert, og det jeg endret inneholdt spydigheter... Hvis du bare kan følge forumreglene våre så slipper jeg eller noen andre moderatorer å rydde opp etter deg :roll:
"gratulerer med dagen bøllefrø :mrgreen: "
er det imot reglene? spydig?
dummeste jeg har hørt..

er ikke rart folk ble redde når hitler kom fort til makta .. :roll:
  • 1
  • 712
  • 713
  • 714
  • 715
  • 716
  • 1174