TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #388944  av inzane2012

var en ganske dårlig forklaring det der ja, men jeg trooooooooor jeg kanskje skjønner hva han egentlig mente, at siden mr2 har bakhjulstrekk, men mindre vekt over fremakselen, så vil du lettere får drift på fremhjula, eller egentlig det som normale bilfolk kaller understyring...

uansett tror jeg ikke personen har så veldig god peiling på hverken mr2 eller drifting... største problemet med å drifte med mr2 er 50/50 vektfordeling samt kort akselavstand, så når rumpa kommer blir den veldig vanskelig å holde...er jo en grunn til at sikkert 95% av alle som drifter litt mer seriøst bruker FR biler, og ikke MR biler...
 #388959  av ArildM

Stikke til Frosta og se hvordan det står til med Mr2en som har stått på vinterlagring :)
 #388980  av Drafter

Flere enn meg som har vanskelig for å holde øya på veien i det finet været her når alle "små ripsa" er ute? :P
Holdt jo på å kjøre av ned i svingen her..
 #389002  av Julebrus

Drafter skrev:Flere enn meg som har vanskelig for å holde øya på veien i det finet været her når alle "små ripsa" er ute? :P
Holdt jo på å kjøre av ned i svingen her..
Ekle gris :lol:
 #389063  av ArildM

:lol:
Var en kamerat som spurte meg om vi skulle dra ut å prøve å få hjulpet noen russ med å få kongle i lua si, han hadde hjulpet mange før sa han :roll: Er ikke helt på deres alder han heller for å si det slik...

Fikk sett innom Mr2en, var godt å se igjen bilen :) Motoren startet etter en runde med starteren etter å ha stått over vinteren, men rådebanken hadde dessverre ikke gått bort av seg selv :roll: Snakket med eieren av lagerplassen og den kunne få stå en stund til enda, så da orker jeg ikke ta den hjem enda.

Fikk hentet ut en kamerat sin lyseblå Volvo 145 Express, kanskje ikke like mye sportsbil, men minst like mye sjarm å få ut den og kjøre litt med den :mrgreen:
 #389087  av ArildM

Bytt ut ratt, stoler og vinge og få av dekoren så blir den rå 8)
  • 1
  • 714
  • 715
  • 716
  • 717
  • 718
  • 1174