TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #390070  av inzane2012

Scotty skrev:Må få til det vettu! :) Er bare å ture innom.
skal sikkert innom der med jobben en gang i fremtiden, nye rudskogen trenger jo skikkelig lysvarslingssystem vettu ;)
 #390224  av ArildM

HELT sykt. Reflekterer ikke i det heletatt omkostningene de har på oppføringen
 #390233  av celicat23

At autodb ikke fresher opp siden sin skjønner jeg ikke. Den er da ganske poppis, selv nå som det er lagt opp helt mongo. Finn trenger litt mer konkurranse, så prisene justerer seg ned til ett realistisk nivå.
 #390367  av inzane2012

forbanna sykelister altså...

dem sier at di må tenke på gående om di skal sykle på gang og sykkelsti fordi di fort kan komme opp i 40-50kmt... men trur nok jaggu skadene blir større om en bil kjører ned en sykkelist i 50kmt enn om en sykkelist kjører på en gående...

Når jeg skal til jobb så må jeg kjøre i ca 25min, og på en del av strekningen, så har nettopp komt den flotte fine gang og sykkelstien, men bruker di den, nei ikke faen, og det går jo særdeles skjeldent folk der og...
En ting er når di er ute på landeveien og det ikke finnes noen gang og sykkelsti, men når det er det så kan dem holde seg der...
og hvorfor i helvette skal di alltid sykle to i bredden?? dette er jo direkte livsfarlig på "landeveien" du kommer rundt en sving i 80, og plutselig ser du rassen på ett par sykkelister som innbiller seg at dem noen gang har sjangsen på å vinne tour de france... DA blir spyleveska flittig brukt da ja
 #390368  av Scotty

Jeg har i hvertfall rigga spylerne så de spruter helt sideveis!

Morsomt at fokuset går på at syklistene er uskyldige.. "Nå ber Syklistenes Landsforening bilistene om å besinne seg." ..hvor er innputen fra bilfolket? Hadde i hvertfall vært "syklistene kan bes flytte seg langt søren unna veien når fotgjenger -og sykkelfelt er tilgjengelig".

At syklister sykler på siden i veibanen når det er en idèell åpen landevei og det ikke er noen sykkelsti eller lignende er helt fint for min del! Men det er ekstremt irriterende når det er et fotgjengerfelt eller sykkelvei og de velger å bruke veien, for ikke å nevne at man må såklart sykle MIDT i veien.
 #390372  av 2r-e-rik

Julebrus skrev:Da håper jeg du aldri møter på lange sykkelteam :lol: . Som sykler 2-3 i bredden og som er like lange som 10 trailere. UMULIG Å KOMME FORBI :evil:
havna bak et sykkelritt på tirsdag.. men jeg kjørte traktor med ti tonn grus i hengeren... jeg kom IKKE forbi...lå bak dem i en strekning på 8km brukte bare en time mer enn jeg pleier.. var nede i 12km/t i motbakker.. å da har ikke traktoren nok krefter til å komme forbi...
 #390375  av Julebrus

2r-e-rik skrev:
Julebrus skrev:Da håper jeg du aldri møter på lange sykkelteam :lol: . Som sykler 2-3 i bredden og som er like lange som 10 trailere. UMULIG Å KOMME FORBI :evil:
havna bak et sykkelritt på tirsdag.. men jeg kjørte traktor med ti tonn grus i hengeren... jeg kom IKKE forbi...lå bak dem i en strekning på 8km brukte bare en time mer enn jeg pleier.. var nede i 12km/t i motbakker.. å da har ikke traktoren nok krefter til å komme forbi...
Har havna bak et ritt helt fra Holmestrand og helt til Sande en gang. Det er 70 på strekka, og jeg kørte i 10/20 eller noe hele veien. Du kommer heller ikke forbi på lange sletter uten å bryte fartsgrensen med 40 km kanskje. Så man blir liggene bak dem :mrgreen:
 #390376  av inzane2012

helt grusomt... virker som en del syklister tror dem er så forbanna mye bedre enn andre fordi dem bruker sykkel og ikke bil og...

jaujau, er vel kanskje noen aktive syklister her inne, så vi burde kanskje vere litt forsiktig med ordbruken...

men faen heller, noen ganger er det umulig å ikke bli forbanna...
  • 1
  • 719
  • 720
  • 721
  • 722
  • 723
  • 1174