john_e skrev:12.2 kg er ganske mye pr felg (15"), og med dekk blir det drøyt høy uavfjæret vekt, i tillegg i 10 toms bredde som er langt fra optimalt. jeg vil påstå så mye at deler som TRD-strutbaren er tilnærmet bortkastet med et slikt felgvalg.Mr_Storbrua skrev:ikke chrome...Blir uansett ikke chrome, fant nettop ut at "chrome" og sølvgrå var samme greia
Regnet ut prisen med MVA for 2stk.15x8, + 2stk.15x9. Koster 2315kr!(uten frakt da)
Blir nok litt mer med 16x8 og 16x10, men prisene er jo helt sykt lave
eller er det mer vekt på stuk enn touge?
hvorfor ikke gjøre det skikkelig "touge" og bygg for kjøreegenskaper?
har du sett på Enkei rpf1? 6.5 kilo pr felg som 16x8".
man sier vel noe sånt som at man gjør bilen 1.75 kilo lettere pr kilo uavfjæret vekt man klarer å slanke.
med det regnestykket vil bilen oppføre seg 42 kg tyngre med de stålfelgene på, ikke akkurat noe man vil på svingete fjellveier.
men for all del, de ser jo kule ut. har bare aldri sett de på en "touge" bil før. USDM kanskje heller.
'94 Peugeot XSI 1.6 (Raceland, Supersprint, OMP)
'85 Diamant sykkel
x '76 Corolla Liftback
'85 Diamant sykkel
x '76 Corolla Liftback