TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota FT-86, endelig en ny sportsbil!?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #386209  av mr292

inzane2012 skrev:håper den kommer til å se akkurat sånn ut som på bildene, at di ikke kommer med noen teite forrandringer rett før den blir såtte i produksjon
Har hørt at den vil bli veldig lik bildene utvendig.
interiør kommer ikke til å bli noe likt med det som er vist på de nyeste bildene. (det kommer ikke til å se ut som ett romskip :P)
 #386270  av inzane2012

mr292 skrev:
inzane2012 skrev:håper den kommer til å se akkurat sånn ut som på bildene, at di ikke kommer med noen teite forrandringer rett før den blir såtte i produksjon
Har hørt at den vil bli veldig lik bildene utvendig.
interiør kommer ikke til å bli noe likt med det som er vist på de nyeste bildene. (det kommer ikke til å se ut som ett romskip :P)
at den ikke får det glidelås dæsjn som var vist på noen tidligere konsept biler gjør meg ikke noe, men utseende må di for all del ikke gjøre noe med nå! digger spesiellt godt rumpa med di to eksos stussene som stikker ut der, får litt følelse av italiensk sportsbil inspirasjon der :P
 #390980  av ArildM

Flott måte å gjenopplive Celica navnet på da :) FR chassis og alt 8)
 #390986  av ArildM

De første 4 generasjonene med Celica var FR biler 8)
 #391001  av sindrejl

mr2storbrua skrev:De første generasjonene var vel egentlig forgjengerne til supra...
og dermed skal det jo ikke være gitt at celica må være rallybil ;)
 #391004  av mr2storbrua

Det MÅ ikke være rallybil, men det er det JEG forbinder Celica med. Dersom FT86 (hvorfor kan de ikke bare kalle den det?) blir hetende Celica, og det kommer flere generasjoner så kan det være jeg endrer oppfatning etterhvert.

Med det konseptnavnet den har, så er det vel liten tvil om at det egentlig er en arvtager til Corolla AE86??
 #391006  av ArildM

Er det en generasjon som ikke hører hjemme så må det da være 7. Generasjon som ikke ble levert med noe annet en forhjulstrekk :)
 #391010  av Noxan8

ArildM skrev:Er det en generasjon som ikke hører hjemme så må det da være 7. Generasjon som ikke ble levert med noe annet en forhjulstrekk :)

hadde det vært litt annerledes bakparti på den og oppsjon med GT4, så hadde jeg glatt kjøpt G7 celica:P
 #391021  av ArildM

Enig der, pen bil i formene, synd den bare er FF :wink: