TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bakskjerm og kanal

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #390194  av Turbogirl
 
Hei hei..
Jeg har nettopp kjøpt meg en GT4 ST185. Jeg tenkte jeg skulle fått tatt rusta på venstre siden og trenger da hjulbue og kanal. Har skjekket dette opp på toyota og veit at det kan få tak i og at prislappen havner på ca 7000,-
Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i dette billig?
Takk på forhånd.. =D
 #390234  av john_e
 
Har sett erstattningspaneler på ebay, men fant ikke noe til st185 nå.
Er det snakk om mye rust eller?
 #390238  av Turbogirl
 
Ja er en del rust, er hull i kanalen og hjulbuen er like sprø som en kjeks.. =/ har sjekket på veng men de hadde ikke noe inne til ST185. takk for tipsa, skal titte litt mer...=)
 #390241  av Turbogirl
 
Det er jo mulig...=) ringte inn til brødrene london i oslo og de solgte det i deler, men de skulle ha 6000+ moms for det, så da lønner det seg jo nesten og kjøpe nytt...=s men hvis jeg ikke får tak i bakskjerm, er det et annet celica karosseri som man kan ta hjulbuen fra og sveise inn? for selve bakskjermen er jo fin, er dessverre bare hjulbua som er gåen...=/
 #391390  av Andrepedersen
 
Turbogirl skrev:Det er jo mulig...=) ringte inn til brødrene london i oslo og de solgte det i deler, men de skulle ha 6000+ moms for det, så da lønner det seg jo nesten og kjøpe nytt...=s men hvis jeg ikke får tak i bakskjerm, er det et annet celica karosseri som man kan ta hjulbuen fra og sveise inn? for selve bakskjermen er jo fin, er dessverre bare hjulbua som er gåen...=/

Gjore nettopp det samme på min, rusta hadde spist opp hjulbuene bak, og kanal bak, er bare kappe vekk der rusta er, og sveise inn nytt. Enkelt og greit :)