TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #391865  av Noxan8

Drafter skrev:
Noxan8 skrev:ok, jeg er fra nå av selverklært glaning.... skal ikke gå noe dypt inn på hvorfor, annet enn at MR2 er konge på veien :mrgreen:
små rips :!:
kjenner igjen den :mrgreen:
ikke akkurat:P

mer i den retning å ha alt for stor fart igjennom en alt for skarp sving og fortsatt holde asfaltkanten i innersving :oops: :mrgreen:
 #391869  av ArildM

La du dekkene utenfor asfaltkanten? Sett litt mye initial D eller :mrgreen:
 #391871  av inzane2012

funker dårlig å etterligne den filmen med en mr2 :) hehe...

men savner litt det drafter beskriver ja... funker liksom ikke like godt med aurisen, selv om den er ganske god å kjøre med...
 #391880  av Noxan8

ArildM skrev:La du dekkene utenfor asfaltkanten? Sett litt mye initial D eller :mrgreen:

nope, gjorde ikke det heller :shock:
men måtte bruke begge armene for å holde rattet der jeg ville ha det, sånn at bilen ikke retta seg opp midt i svingen :mrgreen:
80 i en sving beregna for maks 40-50 xD
 #391881  av Noxan8

A man is in a hotel lobby. As he runs to the front desk, he accidentally bumps into a woman and as he does, his elbow hits her brea$t.
They are both quite startled. The man turns to her and says, "Ma'am, if your heart is as soft as your brea$t, I know you'll forgive me."
She replies, "If your peni$ is as hard as your elbow, I'm in room ¨246
 #391889  av Drafter

inzane2012 skrev:funker dårlig å etterligne den filmen med en mr2 :) hehe...

men savner litt det drafter beskriver ja... funker liksom ikke like godt med aurisen, selv om den er ganske god å kjøre med...
nicolay, du er en gammel mann.. :lol:
små rips er ikke noe for deg :P

men auris er jo for så vidt en pussy magnet det og..

selvom det ser ut til at altfor mange jenter og sånt liker auda av en eller annen rar grunn? :roll:
Sist redigert av Drafter den 27 mai 2011 21:28, redigert 1 gang totalt.
 #391890  av Julebrus

Drafter skrev:

Du er 99 år da :P
 #391891  av Drafter

Julebrus skrev:
Drafter skrev:

99? hvor da?
 #391897  av Noxan8

Drafter skrev:
Julebrus skrev:
Drafter skrev:]funker dårlig å etterligne den filmen med en mr2 :) hehe...

99? hvor da?[/quote]
hvorfor kom jeg til å tenke på " i've got 99 problems, but the bitch ain't one"? :mrgreen:
 #391900  av Noxan8

Drafter skrev:Er jeg "bitch" altså? :cry:
var vel mer i retning 99 problems (år) but the bitch (små rips) ain't one (of them i can get at that age) :mrgreen:
 #391920  av Drafter

http://www.fmylife.com/tops

"Today, my boss called me into his office to show me the web site of a potential business partner. When he began to type 'virginia' into google, it auto-completed his search with his recent search for 'virgin boy assholes'. I have to go on business trip with him tomorrow. I'm a young guy. FML"
#36396 (583)I agree, your life sucks (302439) - you totally deserved it (19517
:lol:
 #391927  av ArildM

Leser som regel et par sider med FML på mobilen min når jeg kjeder meg :lol:
  • 1
  • 729
  • 730
  • 731
  • 732
  • 733
  • 1174