TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kolonnekjøring Sommertreff ACR 17-19 juni 2011

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #391610  av mr292
 
Tenkte å få en oversikt over hvem som skal oppover, hvor dere kommer fra, å når dere kjører.

selv kjører jeg fra trondheim etter jobb på torsdag, skal en liten tur innom hjembygda å hente en kompis, men regner med å være på E6 i Steinkjer ca klokka 19.00 hadde vært fint å kjøre i kolonne, skriv hvor du kjører fra og til hvilken tid, kansje jeg kan henge med på :-)


mr292 - Steinkjer, torsdag ettermiddag.
Stiansen - Trondheim - torsdag ettermiddag.
thomas_ja27 - mosjøen - Torsdag kveld.
Sist redigert av mr292 den 31 mai 2011 18:50, redigert 3 ganger totalt.
 #392180  av Stiansen
 
mr292 skrev:Den er grei, fører deg opp på lista :)
Mulig jeg også kjører fra trondheim etter jobb, snakka med han jeg skal sitte på oppover, og det er kan hende han ikke får til å bli med. (avhenger av jobben hans)
Om du kjører fra Steinkjer 19.00 så ligger du vel rundt en time bak da, det tar du igjen når vi spiser vettu ;)
 #392181  av Noxan8
 
ikke garantert, men overhangende fare for at jeg slenger meg på, men blir å kjøre fredag i såfall
 #392269  av mr292
 
Stiansen skrev:
mr292 skrev:Den er grei, fører deg opp på lista :)
Mulig jeg også kjører fra trondheim etter jobb, snakka med han jeg skal sitte på oppover, og det er kan hende han ikke får til å bli med. (avhenger av jobben hans)
Om du kjører fra Steinkjer 19.00 så ligger du vel rundt en time bak da, det tar du igjen når vi spiser vettu ;)
han kompisen min blir ikke med alikevell, så drar nok litt tidligere :)
 #392274  av john_e
 
mr292 skrev:
Stiansen skrev:
mr292 skrev:Den er grei, fører deg opp på lista :)
Mulig jeg også kjører fra trondheim etter jobb, snakka med han jeg skal sitte på oppover, og det er kan hende han ikke får til å bli med. (avhenger av jobben hans)
Om du kjører fra Steinkjer 19.00 så ligger du vel rundt en time bak da, det tar du igjen når vi spiser vettu ;)
han kompisen min blir ikke med alikevell, så drar nok litt tidligere :)
Kjører du Mr2'en oppver eller?

Jeg kommer sikkert til å henge meg på fra Malvik, gidder ikke kjøre inn til byen først.