TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #394286  av celicat23

mr292 skrev:NÃ¥ er det jo en veldig fin bil(med taket nede) foruten felgene og med panseret nede :P

ser forresten ingenting om "med liggegaranti", mulig det er endra.
Den er endra... Det gikk kanskje opp ett lys for han :lol:
 #394289  av inzane2012

EXS skrev:
Drafter skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... levant_ads
48 ventiler, visste ikke at det fantes engang..
Bilen har også 2 utbyttabare farger, hvit og svart.

Forferdelig rotete annonse, 127 bilder? :roll:
Sjekk navnet på selgeren :mrgreen:

er 4 ventiler pr sylinder :P ikke akkurat shellshocking :D

men tøff bil da, w12 er bøst
Drafter har ikke lært seg å telle :)

men va en heftig oppjazza passat da :) men hadde ikke gadda å kjøpt en sånn en selv, får jo ikke nyte den da, det er en bil du kjøper om du har råd til å ha egen sjåfør :P
 #394310  av ArildM

4AGE20v skulle vel sånn rundt regnet ha 5 ventiler per sylinder, så 48 ventiler på en w12 skulle vel ikke være umulig.

I følge arkene kan jeg telle 14 servicer på 7 år? Mulig eier liker å ha denne inne på service også :roll:
 #394323  av Drafter

inzane2012 skrev:
EXS skrev:
Drafter skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... levant_ads
48 ventiler, visste ikke at det fantes engang..
Bilen har også 2 utbyttabare farger, hvit og svart.

Forferdelig rotete annonse, 127 bilder? :roll:
Sjekk navnet på selgeren :mrgreen:

er 4 ventiler pr sylinder :P ikke akkurat shellshocking :D

men tøff bil da, w12 er bøst
Drafter har ikke lært seg å telle :)

men va en heftig oppjazza passat da :) men hadde ikke gadda å kjøpt en sånn en selv, får jo ikke nyte den da, det er en bil du kjøper om du har råd til å ha egen sjåfør :P
HEHE.. det ligger på neste ukes ukeplan faktisk
neida. tenkte ikke på at det var 12'er ;)
 #394426  av McLarren

inzane2012 skrev:det stod jo W12 da :) VW har jo og pressa den motoren nedi en Golf en gang, men tror heldigvis ikke den bilen kom i serieproduksjon :)
Stemmer det, midplassert og firhjulstrekk hadde den og så vidt jeg vet, men de hadde vell ikke fått til noe bra styring og understell på den, så de ga vell opp. Opel hadde noe lignende i en Astra, trur den het Astra Xtreme, den skulle ha en nedjustert DTM V8'er.
 #394496  av inzane2012

husker ikke detaljene rundt den w12 golfen... men husker at di testa den på top gear en gang, og der fikk den vertfall slakt pga ubrukelig understell og styring...

men tror aldri den bilen var ment for serie produksjon heller, den hadde jo komt til å koste det samma som en ny ferrari eller lamb, og hvem i alle dager hadde gadda å brukt så mye penger på en GOLF??
 #394520  av McLarren

+1, den ser rå ut, men, fortsatt en Golf, aldri likt de noe særlig egentlig...

Slenger med ett lite bilde av den Opel'n jeg nevnte med det samme, er like tøff den, i mine øyne :wink:
Vedlegg
Opel Astra Extreme
Opel Astra Extreme
photo.jpg (14.57 kiB) Vist 1592 ganger
 #394524  av Drafter

McLarren skrev:+1, den ser rå ut, men, fortsatt en Golf, aldri likt de noe særlig egentlig...

Slenger med ett lite bilde av den Opel'n jeg nevnte med det samme, er like tøff den, i mine øyne :wink:
generelt VAG er søppel..
ikke bare golf
 #394529  av celicat23

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 7403599496

Kun gått 80.000km ... Men det er slitt hull i førersete..? 80.000km my ass. Har sett på biler med skinn interiør som har gått 190.000km, og enda så er det ikke hull i førersete. Og denne skal bare ha gått 80.000km?? :roll: Var og så på en i helga som hadde gått 64.000km, og det var ikke spor av at det var brukt engang. Men det er vel de siste 20.000km som lager hullet da :roll:
 #394680  av Noxan8

celicat23 skrev:Var bare noe VW kasta sammen i forbindelse med ett jubileum for GTI eller GOLF. Don't remember, don't care. SÅ jævelig fet ut da!
051401_2-lg.jpg

mener å huske at motoren var fra Bently Continental GT, bakstilling og girkasse fra Lambo Gallardo, frontmontert motor med oppheng fra murchielago eller noe i den dur, og kun bakhjulstrekk, men Renault mekka jo ricer av Clio, røska ut baksetene og smekka inn en passeheftig V6....
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 288