http://www.nerden.no/tenzor_tenspec_18x ... red/P_4046
noen som vet om disse kommer til å passe på is 200?
8x18" ET37?
noen som vet om disse kommer til å passe på is 200?
8x18" ET37?
Schnellfahren skrev:Takker for bilder.
Har forsøkt å lese litt rundt på forumet og sett flere som subber borti med 225/40/18 med TTE senk og org.dempere, samt at hjulbuene må valses osv.
Planen var å unngå dette, så jeg heller pr.tid litt mot 17''.
Ingen som har 4 orginale 17'' Sport felger til salgs?
Men kjør gjerne på med erfaringer fortsatt
Clawhammmer skrev:takk for at du bumpa en gammel tråd.Schnellfahren skrev:Takker for bilder.
Har forsøkt å lese litt rundt på forumet og sett flere som subber borti med 225/40/18 med TTE senk og org.dempere, samt at hjulbuene må valses osv.
Planen var å unngå dette, så jeg heller pr.tid litt mot 17''.
Ingen som har 4 orginale 17'' Sport felger til salgs?
Men kjør gjerne på med erfaringer fortsatt
jeg har sportfelger til salgs .. ( mange eiket )
moekkamann skrev:Jeg har 18x8 med 225/40 rundt hele.ah, da er et45 er et bedre valg til disse bilene om man er redd for å leke med kanten til innerskjermen
Innpress 40.
Senket 35mm
Subber foran i innerskjermen, i innerkant og fremkant. (Kan enkelt varmes opp og bøyes innn.)
Subber fortsatt litt foran når jeg rygger med fullt ratt utslag![]()
Bak subbet det i kanten til hjulbua hvis bilen var for tungt lastet eller på harde humper fordi hjula stikker for langt ut.
Kan enkelt løses med å slipe bort hele kanten til innerskjermen.
Blir penere og er enklere enn å rulle..
Ville heller gått for 215 dekk foran og kanskje 245 bak, nå som jeg har mye bedre plass.
sindrejl skrev:sålenge du kjøper felger på maks 8" med innpress mellom 40 - 45 (helst mer mot 45 enn 40) så går 225/40R18 knallbra det.De felgene som fulgte med bilen var 8x18 et40 med 225/40 gateslicks. De subbet ikkje i det heiletatt, men mulig det forandret seg når du tok hjulstilling på den? Tipper det hadde vert meir klaring om det hadde vert brukt "vanlige" gatedekk i stedet for gateslicks.
Kjører selv 215/35R19 foran på 8,5" felger og et45 og 235/35R19 9,5" bak, et45. Foran går det gull, bak subbet det, så der måtte jeg leke med slegge
Amund skrev:De fungerte gull de, både før og etter hjulstillingsindrejl skrev:sålenge du kjøper felger på maks 8" med innpress mellom 40 - 45 (helst mer mot 45 enn 40) så går 225/40R18 knallbra det.De felgene som fulgte med bilen var 8x18 et40 med 225/40 gateslicks. De subbet ikkje i det heiletatt, men mulig det forandret seg når du tok hjulstilling på den? Tipper det hadde vert meir klaring om det hadde vert brukt "vanlige" gatedekk i stedet for gateslicks.
Kjører selv 215/35R19 foran på 8,5" felger og et45 og 235/35R19 9,5" bak, et45. Foran går det gull, bak subbet det, så der måtte jeg leke med slegge
kenneth1987 skrev:Tror jeg kan hjelpe til litt med diverse som går og ikke går på is200Dette kan jeg dessverre garantere kommer til å kreve valsing spesielt bak pga for lavt innpress..
For å holde meg ``on topic`` så må du gå for 18 tom.
Litt off topic, sjekk ut denne : http://www.rimsntires.com/specs.jsp
Har sitti og forska i ca et år nå på felger og dekk jeg skal ha på min is 200 :p
Ender opp med :
Work emotion cr ultimate (Kiwami) 18x8.5 ET 38 med 225/40-18 foran
Work emotion cr ultimate (Kiwami) 18x9.5 ET 38 med 245/35-18 bak
Dette skal passe perfekt og skal bli ganske aggresiv look (mest bak)
Slenger med et bilde (jeg skal ha svart da)