Man kan jo koble opp f.eks 6 skjermer i 2 rader a 3 på hver. Eller bruke projektorer istedet! Se for deg 180 grader med lerret og projektorer koblet til med eyefinity. Må være en opplevelse å spille det meste av spill på. Ved bruk av projektor slipper man jo også kanten på skjermen. Selv om man riktig nok kan kompensere for kanten i programvaren. Men det blir ikke helt det samme som en kantløs 180 grader vinkling. En bue blir vel vanskelig å få til siden lerretene må skråes. Men man får jo uansett bilde rundt seg på alle kanter. Hadde vært morro å prøve.
Kan jo lage hjemmelagd simulator med dette.
Eyefinity er konge 6 Skjermer blir litt dumt i spill siden du får et sort felt der fokuspunktet er (i midten av alle skjermene), så det er få som bruker 6skjerm oppsett til spilling.
3skjerm oppsett er perfekt siden du får plenty plass til å jobbe på til normalt bruk, og spillene fungerer som normalt uten at kantene på skjermen blir irriterende (du glemmer at de er der etterhvert, sideskjermene gir sort sett bare ekstrainntrykk til sidesynet
Et par bilder av jobb/spill riggen min:
P6230056.png (532.49 kiB) Vist 894 ganger
P6230047.png (1.81 MiB) Vist 894 ganger
P6230046.png (1.87 MiB) Vist 894 ganger
P6230044.png (1.04 MiB) Vist 894 ganger
P6230043.png (1.6 MiB) Vist 894 ganger
Har gått for et veldig diskret og støydempet kabinett, og bare for å ha det sagt så er jeg neatfreak når det gjelder kabling i pc Har bygget flere 100 pcer gjennom tidene så det er noe jeg liker å pusle med (på egne bygg) Skulle kanskje ha stripset opp kablene bak pc, men har ikke kommet så langt enda.
Forresten vært å kikket på hus i dag, rart å tenke på at jeg kanskje blir huseier snart
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Da ser det ut som klanen min i call of duty black ops har blitt valgt ut til en skandinavisk turnering, 32 lag fra Norge Danmark Sverige og Finland skal konkurrere om en plass i verdensmesterskapet som går av stabelen i LA om noen mnd..... 1premie en kald mill $
ser ikke lyst på det slagordet vårt er: "tregeste teamet på slagmarka"
Er i maranello, har vært på Ferrari museet og kjørt en Ferrari California, lurer nesten på om jeg må ta en tur med gallardoen de har der i morgen....
lasse skrev:Er i maranello, har vært på Ferrari museet og kjørt en Ferrari California, lurer nesten på om jeg må ta en tur med gallardoen de har der i morgen....
Tenkte bare å dele tilfelle noen lurte
kjenner sjalusien bygger seg kraftig opp her nå ! ferrari har alltid vert min våte drøm
Arild: blei bra det der er veldig sugen på å kjøpe en god gammal toyota jeg har funnet nå, en 1984 carina e, gått nett over 70k km og vist nok aldri vinterkjørt, eid av samme fyren fra den var ny
får jeg solgt aurisen så blir det forhåpentligvis en semi veteran på meg
lasse skrev:Er i maranello, har vært på Ferrari museet og kjørt en Ferrari California, lurer nesten på om jeg må ta en tur med gallardoen de har der i morgen....
Tenkte bare å dele tilfelle noen lurte
kjenner sjalusien bygger seg kraftig opp her nå ! ferrari har alltid vert min våte drøm
Arild: blei bra det der er veldig sugen på å kjøpe en god gammal toyota jeg har funnet nå, en 1984 carina e, gått nett over 70k km og vist nok aldri vinterkjørt, eid av samme fyren fra den var ny
får jeg solgt aurisen så blir det forhåpentligvis en semi veteran på meg
Bare for å kvalme litt til, så ble det en tur i en Lamborghini gallardo 570 superleggera i dag, den gikk helt greit