TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #396998  av Scotty

sindrejl skrev:http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8077958

Jeg har faktisk ikke ord.. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :cry: :cry:
Helt dustete pris også da.. 250 tusen for en ikke-skilta 'gud vet hva inspirert av' MKIV med motor som trenger overhaling?
 #397001  av ErikG

Scotty skrev:

Helt dustete pris også da.. 250 tusen for en ikke-skilta 'gud vet hva inspirert av' MKIV med motor som trenger overhaling?
Rett og slett noe av det styggeste jeg har sett. Også den prisen da!!!

Om du legger på 80-90 lapper til som det ihvertfall koster å få den bilen der i god stand så får man Den originaleTop Secret Supra GT300. Som er en grom Supra!
 #397007  av sindrejl

Etter å kommet over kvalmen så jeg kunne lese resten av annonsen uten å spy, så leste jeg at han hadde brukt "over 750.000" på bilen..

*fnis*
:mrgreen:
 #397031  av Julebrus

ErikG skrev:
Scotty skrev:

Rett og slett noe av det styggeste jeg har sett. Også den prisen da!!!

Om du legger på 80-90 lapper til som det ihvertfall koster å få den bilen der i god stand så får man Den originaleTop Secret Supra GT300. Som er en grom Supra!
Den bilen går opp i pris, hvis man spyr pån :shock:
 #397032  av Julebrus

inzane2012 skrev:Du Marius, har du aldri hatt en kjempefin sprutbæsj?? Syns altid d e kjempemorro med sprutbæsj, pleier alltid å sjekke etter i skåle for å se om eg kanskje ser jesus ;) hehe
Pleier som regel ikke og se ned i skåla når jeg har sprutbæsj jeg da. Liker ikke og se hele dassen fult av brune flekker :lol:
 #397041  av inzane2012

Julebrus skrev:
inzane2012 skrev:Du Marius, har du aldri hatt en kjempefin sprutbæsj?? Syns altid d e kjempemorro med sprutbæsj, pleier alltid å sjekke etter i skåle for å se om eg kanskje ser jesus ;) hehe
Pleier som regel ikke og se ned i skåla når jeg har sprutbæsj jeg da. Liker ikke og se hele dassen fult av brune flekker :lol:
problemer med din egen avføring altså? greit nok med andre sin, men med min egen har jeg avslappet forhold til.... så lenge den holder seg der den skal ;)
 #397045  av harared

inzane2012 skrev:
Julebrus skrev:
problemer med din egen avføring altså? greit nok med andre sin, men med min egen har jeg avslappet forhold til.... så lenge den holder seg der den skal ;)
Dette i sammenheng med annonsen av Supraen som er nevnt ovenfor??
Bare lurer, uansett bra nivå på diskusjonen :roll:
Snål Supra BTW.
 #397096  av inzane2012

mulig, har ikkje sett den supraen, er på Knutstorp bana i sverige i helga, og internetten her er ikke den kjappeste i verden så fikk ikke åpnet annonsen :P

anyways, viktig å ha en litt lett og humoristisk tone i sånne tråder så ikke alt blir så tungt og seriøst :P
 #397107  av Julebrus

inzane2012 skrev:mulig, har ikkje sett den supraen, er på Knutstorp bana i sverige i helga, og internetten her er ikke den kjappeste i verden så fikk ikke åpnet annonsen :P

anyways, viktig å ha en litt lett og humoristisk tone i sånne tråder så ikke alt blir så tungt og seriøst :P
Er det i nærheten av Mariestad kommune :?:
 #397110  av harared

inzane2012 skrev:mulig, har ikkje sett den supraen, er på Knutstorp bana i sverige i helga, og internetten her er ikke den kjappeste i verden så fikk ikke åpnet annonsen :P

Ok, enig der, men lurer bare når tråden heter Morsomme, stillige og idiotiske annonser. Kan ikke se noen link til det dere prater om på Finn...
Anyways, ha en humoristisk helg.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 288