TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Felger til MR2, andre boltsirkler og slingremuttere?

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #397113  av sindrejl
 
inzane2012 skrev:tror ikke du ville fått på 120 i det hele tatt... ikke 100 heller, hadde noen spacere som jeg kjøpte feil, di var 5x100 og di gikk ikke på...
5-120 er umulig, jeg anbefaler heller ikke 5-112. Har prøvd dette selv og uansett hvor bra jeg monterte det så resulterte det i kraftige vibrasjoner. Hold deg til original boltsirkel eller space om bilen din er mitt tips :) Selv gjorde jeg det siste
 #397117  av sindrejl
 
john_e skrev:Må vel se på adaptere i så fall da? :)
www.purewheels.no

Disse laget til meg på bestilling da dem hadde 5-114 emner og borret i den boltsirkelen du ønsket å ha etterpå. 25mm
 #397138  av erling
 
sindrejl skrev:
inzane2012 skrev:tror ikke du ville fått på 120 i det hele tatt... ikke 100 heller, hadde noen spacere som jeg kjøpte feil, di var 5x100 og di gikk ikke på...
5-120 er umulig, jeg anbefaler heller ikke 5-112. Har prøvd dette selv og uansett hvor bra jeg monterte det så resulterte det i kraftige vibrasjoner. Hold deg til original boltsirkel eller space om bilen din er mitt tips :) Selv gjorde jeg det siste
Jeg har kjørt omtrent 90000km i 7-8 år med 5x112 og slingremuttre, gikk helt fint det. :) Hadde sentreringsringer og fikk ikke vibrasjoner. :)