TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TooLern's 88' mk3 Supra

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #395432  av TooLern
 
Kjøpte denne mk3en for nesten 2 uker siden.
Har allerede bestillt diverse og fått noe.
Nyere Baklykter. (har fått de)
"Nye" Lister\mouldings rundt bilen.
3" catback sellom jeg ikke har katalysator.
V.framskjerm. (prøver og få tak i H til grei pris)
Nyere vinge.

Er en del og ta tak i på denne bilen, seter og RUST, reiner med en hellakkering. :)
Etter jeg er ferdi me chassie så blir det nokk 7m-GTE, felger og coilovers ++++++++++ =)
Har alerede begynnt småligt me kapping av rust men har ikke tatt bilder av det enda, får se i morgen om jeg har tid.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Litte "motivasjons" bilde
Bilde
 #395509  av TooLern
 
Liten "update"
Har fonne meg "donor" bil i sverige! 90' turbo Manuel. (noen som vet hvor jeg finner deler til r154 kassa?)
Der er det jo motor og alt så det passer fint.
Reiner med og reise over til sverige på torsdag.
Skal se om jeg kan kutte en del av det karosseriet og bruke det på min norske, så slipper jeg og lage indre hjulbuene osv.
 #395519  av tomrnk
 
Nydelig bil=D En del å ta tak i i forhold til rust, men med tolmod og arbeid kommer man langt :D
 #395530  av Andreazz
 
Gratulerer med Supra i den rette fargen! Jeg har en i lik farge tilsalgs :D

Var litt rust på den der ja, det er noe drit. Men med litt pågangsmot, så ordner man det :D

Deler til girkassen finner du her:

www.driftmotion.com

De har også masse andre kjekke deler til Supra MA70. Gode priser, kjapp og service :)
 #395607  av KK-ma70
 
Hva i all verden ha skjedd med setene???? :shock: Hatt grevling på besøk eller?
Har 2 seter i grått skinn stående på verksted(samler støv). Lite hull på førerstols sidestøtte til ryggen. Disse mangler skinne som festes i gulvet.
 #395615  av TooLern
 
Grevling ja hehe, vett ikkje heilt sjøl men det e forje eigar så har brukt det godt.
Eg har nå fått henta meg Donor bil 90' turbo :D blir MYE kapping i fra det chassie!
E heilt strøken rundt hjulbuer osv, ingen rust hull! fekk sjokk :)
Bilde
 #395618  av McLarren
 
Haugrud skrev:Nesten for fin til å kappe i:p
+1, satt å tenkte på det jeg og :lol:
 #395622  av ArildM
 
Er jo bare å flytte skiltene over :twisted: :twisted:
PS: Ikke gjør det 8)
 #395856  av TooLern
 
Blir lite og oppdatere her på en stund, skal få blombere delene i den rød før eg hive allt over!
Men får kosa meg me den røde i mens, har skrudd opp turbotrykke litt! =) før lada den 0,4 å nå 0,9 bar :D hehe vett ikkje heilt kor bra motoren lika seg då :P
 #397038  av tomrnk
 
Hvilken farge er det på interiøret i delebilen din? det er vel ikke tilfeldigvis grått?
 #397239  av TooLern
 
tomrnk skrev:Hvilken farge er det på interiøret i delebilen din? det er vel ikke tilfeldigvis grått?
Grått det ja. Noe du lura på? :P
 #397241  av tomrnk
 
TooLern skrev:
tomrnk skrev:Hvilken farge er det på interiøret i delebilen din? det er vel ikke tilfeldigvis grått?
Grått det ja. Noe du lura på? :P
Jeg har ikke riktig farge på dørhåndtak, høyttaler deksel, mynt kopper osv. på min. Du skulle ikke være interessert i å selge noe hvis du ikke skal ha det selv? :D