TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #397284  av Julebrus

inzane2012 skrev:tru dat folkens, litt trolling må jo vere lov :P hehe

Julebrus: nja, ofte og ofte, er der når jobben kaller... har 3 racingbaner der borte med Tracksa lysa, og ett titalls gokart og rallycross/bilcross baner, så blir noen turer iløpet av ett år, problemet er at det oftest bare blir all work and no fun ... MEN, jeg var på jobb på RingKnutstorp i helgen da, og der hadde Autoropa i Malmö arrangert Ferrari Masarati Trackday sammen med løp i GT klassen og roadracing, så da var det en god del morro å se på ;)
Hehe, synes det er morro å se på 240 som børner på Gatebil, så det er sikker utrolig kult og se på. :D
Men Synd det aldri blir noe fun da, er utrolig mye hyggelige folk og damer i Sverige :wink:
Synd at Norske damer har blitt så bortskjemte og sutrete :(
 #397311  av inzane2012

ja, har bare møtt hyggelige folk i sverige, men desverre ikke fått pratet så mye med damene... MEN kan love deg at nok finnes like mye bortskjemte og sutrete damer der som her i norge, eneste forskjellen er at når DU kommer til sverige så er du utlenning vettu ;) og da er di sikkert mye hyggeligere enn ellers :P
 #397315  av celicat23

Bare vær forberedt på at disse som ikke har blitt party-svensker i Norge enda, som fortsatt er i sverige, skjønner faktisk ikke hva du sier når du prøver å sjekke dem opp på norsk. Been there, done that, overrasket over at det skulle være så vanskelig :roll:
 #397317  av Julebrus

Nå skal jeg flytte til Sverige om noen år, så da blir det sikkert en Svensk dame :P
No problem å sjekke opp damer i Sverige, Etter noen år i Sverige prater man flytende Svensk :P
 #397319  av inzane2012

har bare møtt èn person som ikke har forstått hva jeg har sagt derbort, og har nå snakket med en del svensker siden jeg begynte i denne jobben her ;) så tror bare det er du Marius som snakker for fort ;)
 #397323  av celicat23

inzane2012 skrev:har bare møtt èn person som ikke har forstått hva jeg har sagt derbort, og har nå snakket med en del svensker siden jeg begynte i denne jobben her ;) så tror bare det er du Marius som snakker for fort ;)
Hu var skikkelig blond og fra stockholm.... det sier vel nok :lol:
 #397327  av inzane2012

aaah, der har vi det :) di er jo verre enn norske blondiner og ;) hehe...

har forresten investert i litt sykkel utstyr idag ;) kjøpte meg hjelm, ryggskinne og ett par med litt lette sykkelhansker med litt beskyttelse over knoklane :) kjøpte meg knall gul NEXX hjelm ;) vil vere litt synlig uten å måtte drive å bale med refleksvest hele tiden :)
 #397330  av Julebrus

inzane2012 skrev:aaah, der har vi det :) di er jo verre enn norske blondiner og ;) hehe...

har forresten investert i litt sykkel utstyr idag ;) kjøpte meg hjelm, ryggskinne og ett par med litt lette sykkelhansker med litt beskyttelse over knoklane :) kjøpte meg knall gul NEXX hjelm ;) vil vere litt synlig uten å måtte drive å bale med refleksvest hele tiden :)
Terrengsykling :?: :P
 #397351  av Daniel_hoy

inzane2012 skrev:aaah, der har vi det :) di er jo verre enn norske blondiner og ;) hehe...

Motorsykkel det er snakk om da? Hva sykkel er det du har?
 #397363  av inzane2012

har ikke kjøpt sykkel enda, tror ikke det blir kjøpt før til våren heler :P men tenkte jeg skulle kjøpe inn kjøreutstyret nå så slipper jeg å bruke kjøreskulen sine svette og utslitte klær :P
 #397376  av Julebrus

inzane2012 skrev:har ikke kjøpt sykkel enda, tror ikke det blir kjøpt før til våren heler :P men tenkte jeg skulle kjøpe inn kjøreutstyret nå så slipper jeg å bruke kjøreskulen sine svette og utslitte klær :P
Man Blir desverre fort lei av sykkel :cry: , hvis du ikke skal bli den nye Ghost rider da 8)
 #397391  av inzane2012

du mener det ja? mulig det... men vi er en hel gjeng her nå, er vel nesten 10 stk sammen som kommer til å kjøre sammen, så blir litt annerledes enn om en bare kjører aleine, pluss jeg vil ha en sykkel jeg faktisk kan kjøre på litt lengre turer med og som jeg ikke må stoppe hver 5. km for å strekke på bein og armer :P
 #397392  av EXS

inzane2012 skrev:dont make me le :) e SKIKKELIG sykkel d e snakk om her :P

jeg mista lappen i et år pluss 3 uker ferie på en av mine første turer på tung mc etter jeg fikk sykkel lappen :P

(160 hesters sportstourer :mrgreen: )

kjør forsiktig
  • 1
  • 748
  • 749
  • 750
  • 751
  • 752
  • 1174