Det er jo boost cut på 1 bar.. Men jeg vil kjøre 1 bar.
Kjører med manuell boost controller.
Hvordan er det og bare lage ett lite hull forran "map" sensoren slik at den trenger litt mer enn 1 bar for og merke at det er 1 bar der? (vet ikke om noen forsto dette men)
Det er jo det en fuelcut defencer gjør.. bare den gjør det elektrisk med det signalet den gir. (slik at bilen tror det er mindre trykk enn det det er.)
Vil det fungere? (prøver en gang til: Dra av slangen som går til map sensoren og sette imellom et lite plastikk rør med et super lite hull i, slik at det lekker ut bittelitt trykk. Da vil du jo kunne kjøre feks 1,1 bar når map sensoren tror du bare kjører 0,9 eller 1 bare liksom da litt lekker ut før den?)
MVH
Kjører med manuell boost controller.
Hvordan er det og bare lage ett lite hull forran "map" sensoren slik at den trenger litt mer enn 1 bar for og merke at det er 1 bar der? (vet ikke om noen forsto dette men)
Det er jo det en fuelcut defencer gjør.. bare den gjør det elektrisk med det signalet den gir. (slik at bilen tror det er mindre trykk enn det det er.)
Vil det fungere? (prøver en gang til: Dra av slangen som går til map sensoren og sette imellom et lite plastikk rør med et super lite hull i, slik at det lekker ut bittelitt trykk. Da vil du jo kunne kjøre feks 1,1 bar når map sensoren tror du bare kjører 0,9 eller 1 bare liksom da litt lekker ut før den?)
MVH
Bruksbil og Trekkbil:
- 1992 Patrol 4WD 35"
- 1981 FordFiesta veteran
- 2012 Brain James A-MAX Bilhenger (Takk til tilhengerspesialisten)
Banebil/Drifting:
- 1993 Toyota Mark 2 JZX90 1JZ-GTE HX-35
X: 200sx, 200sx, L200, Omega b
- 1992 Patrol 4WD 35"
- 1981 FordFiesta veteran
- 2012 Brain James A-MAX Bilhenger (Takk til tilhengerspesialisten)
Banebil/Drifting:
- 1993 Toyota Mark 2 JZX90 1JZ-GTE HX-35
X: 200sx, 200sx, L200, Omega b