TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • himmelen for felghorer!!

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #397684  av MR2i
 
Hvor i all verden er det der..??
 #397692  av ArildM
 
:shock:
 #397695  av stianøverland
 
desverre i japan :( så på nettsiden dems, det er ikke lov for noen å komme inn der, ikke familiemedlemmer engang, men har vert en reporter der som fikk lov.. de selger felgene da, grisebillig!


så et sett med nokså pene bbs rs i 15*8 4*100 de lå til 21000 JPY som tilsvarer ca 1500 NOK sånne helt sinnsyke priser, men så kommer jo frakta på toppen da. og det blir nok ikke billig.. men frister å kjøpe en konteiner og fylle den opp å ta med å selge her i norge.


http://www.tire-ichiba.co.jp/
Sist redigert av stianøverland den 29 aug 2011 16:59, redigert 1 gang totalt.
 #397699  av MR2i
 
stianøverland skrev:desverre i japan :( så på nettsiden dems, det er ikke lov for noen å komme inn der, ikke familiemedlemmer engang, men har vert en reporter der som fikk lov.. de selger felgene da, grisebillig!


så et sett med nokså pene bbs rs i 15*8 4*100 de lå til 21000 JPY som tilsvarer ca 1500 NOK sånne helt sinnsyke priser, men så kommer jo frakta på toppen da. og det blir nok ikke billig.. men frister å kjøpe en konteiner og fylle den opp å ta med å selge her i norge.
Ingen dum idé...
 #397701  av sindrejl
 
:shock: :shock: Himmel og hav.. !
 #397715  av stianøverland
 
hehe, :P blir nok ikke noe sånn i førsteomgang, men felgene du viste nå. kommer på mellom 2000 og 2500 :p helt sykt billig
 #397725  av Daniel HS
 
Steike s...n! Det der så jo mildt sagt helverst ut!! Tenk å kunne gå inn der og bare velge et sett, hvilket som helst du ville, og bare ta med deg ut igjen :P
 #397742  av MR2i
 
Daniel HS skrev:Steike s...n! Det der så jo mildt sagt helverst ut!! Tenk å kunne gå inn der og bare velge et sett, hvilket som helst du ville, og bare ta med deg ut igjen :P
+1

SÃ¥ et par der som jeg kunne tenkt meg ja.. hehe..
 #397859  av DanielJ
 
Si fra om du skulle finne på å hent en kontainer med felger! Kunne tenkt meg noen ;p