TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla ae82 .BYTTA BORT bilder av bytte bil ferdig lakkert

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #379652  av |plumbo
 
Har endelig fått gnist :D det var strøm som manglet på ecu enn .( ee80 nett opp mot ae82 nett )
ble satt inn igjen det gmle nette da det forje brant :P mangler nå og få sett over bensin pumpada den har satt seg ( vil ikke bli tvangs kjørt en gang ) :\

Værksted bilde ;)
Bilde
 #385478  av |plumbo
 
da har den fått old school anlegg og ;) bosten acustik 2 x10 ( forsterker er jømt i gulvet, ikke verdens beste men det er da lyd :)
Bilde
Bilde
 #395026  av |plumbo
 
da var corollan levert :) fikk følge av gammle bilen til ae86 drifter på turen til hamar , en meget begeistret eier der som plutselig gjorde en u sving og fulgte etter ;)
litt bilder :

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #395051  av |plumbo
 
exs : ang baklamper så blir de enten byttet eller så tar jeg av glasset og lakkerer kromen svart da det passer mye bedre med fargene jeg har planlagt for bilen ;)

arild : sant det :D eneste jeg ikke liker med de er targa tak pakningen som ikke har det helt bra dvs bløtt i gulvet , må bytte gulvs trekk og slipe litt over flate rust i gulvet på den . men utover det så er jeg fornøyd :) vtec er foresten gøy ;)
 #398957  av |plumbo
 
en kamerat sin :) skal ha den inn på værkstede neste måned for litt små fix med lakken på den :)

takker og bukker :) skal på track day på våler på lørdag med den og utstilling på hamar Marten på søndag ;)