TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 mk2 ønskes kjøpt!

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #386502  av Rundereim
 
Hei
Ønsker og kjøpe en mr2 mk2!
Liker og skru so det kan vere litt og gjer på den!
Bør ikkje vere mykje rust!
Sist redigert av Rundereim den 18 apr 2011 15:29, redigert 1 gang totalt.
 #386568  av inzane2012
 
skjønner :)

da kan jeg anbefale deg å ta kontakt med lasse her på forumet, han holder på å fikse opp en mkII nå som han skal selge når den er ferdig eu-godkjent. den er sølvfarget og ellers rimelig orginal, men er ikke turbo da...
 #386644  av lasse
 
Jupp! Har en stående jeg ja, kliss ny frontrute i dag, nye dempertopper foran, nye lenkestag foran og nye bremseklosser foran monteres før eu-etterkontrollen jeg tenkte å få tatt til uka :wink:
Veldig bra for rust, kun bittelitt nederst i innsiden av dørene, og jeg vet hvor jeg skal lete på disse!

EDIT: Legger med en link jeg... viewtopic.php?f=61&t=37301
 #386730  av leiira
 
hvor holder du til ? send meg en pm med mailadressen din så sender jeg deg bilder av min ! den går for 35000 slik den står
 #386898  av lasse
 
Rundereim skrev:Har ikkje tilgang til den delen av forumet står det på bilen din lasse.
Snodig... Kanskje linken som er litt uggen, om du går inn på "prosjekter" delen, og så finner du "lasse's andre mr2, sølvpilen" tråden, og da er du der :wink:
 #386918  av Mr_Storbrua
 
lasse skrev:
Rundereim skrev:Har ikkje tilgang til den delen av forumet står det på bilen din lasse.
Snodig... Kanskje linken som er litt uggen, om du går inn på "prosjekter" delen, og så finner du "lasse's andre mr2, sølvpilen" tråden, og da er du der :wink:
Han må ha over 10 poster før han får tilgang til prosjekttråder..