TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kjennskap til denne fra Bardufoss?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #399835  av EXS
 
I de 10 årene han hadde bilen hadde han kjørt knapt 86.000 km kun på sommerstid, kun i godt vær og aldri fort
aldri kjørt fort..... i tyskland... på autobahn, virker logisk det :lol:
 #399836  av tojo
 
Skal være et meget bra eksemplar. Hans forumnavn : 2fast4u
 #399839  av Gjertsen
 
Takker tojo :)
FÃ¥r ta en supra prat med han i morgen eller over i morgen da!
tojo skrev:Skal være et meget bra eksemplar. Hans forumnavn : 2fast4u
 #399896  av Stiansen
 
GÃ¥r god for denne jeg!
Uten tvil en av de mest seriøse Supra-eierne i landet, en bil som er tatt veldig godt vare på. Løp og kjøp! :)
 #400455  av Gjertsen
 
SÃ¥nn, da var den trygt plassert i garasjen min og jeg kan kalle meg en Supra Eier :o)
 #400458  av tojo
 
Gratulerer,med et prakteksemplar :-) Noen vidre planer for bilen?
 #400459  av Gjertsen
 
Nei skal holde den så orginal som mulig. Skal muligens sette inn Turbotimer nesteår. skal vinterlagres nå:(

Og den er jaggu strøken, aldri sett en så gammel bil så fin før.
tojo skrev:Gratulerer,med et prakteksemplar :-) Noen vidre planer for bilen?
 #400472  av Radial
 
Strøken bil det der :) Grattis!!

Men turbotimer!? Nei spar deg for de penga, og bytt olje og filtere litt ofte... turboer (som turbotimer'n skal spare) må uansett til slutt byttes på gamle biler, og det ser sånn passe dumt ut at hver gang du stanser bilen så står den å går.. selv om du bare skal inn å kjøpe en cola på en bensinstasjon :P Men det er meg da ;)
 #400479  av FS-Styling.no
 
Usikker koss turbo timer du snakke om men du kan dra ut nøkkelen før eller etter at håndbrekket er opp, altså om motor skal gå eller ikke... :-)
 #400485  av Radial
 
Kommer jo bare ann på hvordan det kobles opp det :) Har bare en personlig mening om at det er noe tull å bruke penger på Turbotimer :) Noen skriver det til og med i "skryte-lista" si...jeg blir sååå oppgitt :roll: hehe, men detta blir litt avsporing :P
 #400487  av FS-Styling.no
 
Synes det e kurrant me turbo timer, sånn uten å skryte av det... koster ikke mye heller... slipp æ å sitt i bila å vent når jeg har troillkjørt... men men... Grattis me grom bil. Sjalu på den derren...