TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #400522  av Mr_Storbrua

Har noe med størrelsen på fanger'n å gjøre mener jeg på. For man får kjøpt lavere kufangere som ikke trenger godkjenning elns..

Men bare ring eieren, eventuelt biltilsynet etterpå for å sjekke..
 #400574  av Drafter

magnesmurf skrev:Er jo fortsatt lov med de som er laget i plast.. Bare de som er metall som ikke er lov lenger.
Spiller ingen rolle om den er laget av plastikk,metall eller kjernereaktorer så lenge det er et CE og TUV merket produkt. Det skal også vises på biltilsynet og godkjennes i vognkort under "merknader"..
 #400666  av mr292

Tror kansje det er mulig å fortsatt få godkjent denne fangern. har med høyden og gjøre. synes ikke fangern er av høy type, men dette kan sjekkes ut i forvei av kjøp ved å finne ut hvilken type bøyle det er.

lave bøyler av diverse typer kan i hvertfall godkjennes.
og høye bøyler må være godkjent før august/september i 06.
 #400676  av Zepticon

MRPETTER skrev:
Zepticon skrev:Hemi er greit nok, men de kunne spart seg for å hore opp bilen på den måten. Ser jo faen ikke ut i måneskinn.
Og forgassere... LOL!
hva da hore opp?
For mye av alt. Jeg liker de gammle hemi bilene, men denne var ikke noe særlig. Feks sagtann bremseskiver!? Wtf?
 #400678  av MRPETTER

Zepticon skrev:
MRPETTER skrev:
Zepticon skrev:Hemi er greit nok, men de kunne spart seg for å hore opp bilen på den måten. Ser jo faen ikke ut i måneskinn.
Og forgassere... LOL!
hva da hore opp?
For mye av alt. Jeg liker de gammle hemi bilene, men denne var ikke noe særlig. Feks sagtann bremseskiver!? Wtf?
Hehe, sagtannbremsene skal jeg være enig i at er overkill:) men likte resten av bilen veldig godt jeg:-)
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 288