TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #400707  av mr292

hehe, ligger en 76 modell sedan ute nå, lå ute til salgs (fra annen selger) i juni i fjor også, sikla mye etter den da. men har alt en veteranbil som jeg må kvitte meg med først. samt kjøpte meg netopp vinterbil.
har nok kjøretøy å¨betale avgifter/forsikringer på for tiden, men hadde jeg gidda å prøve å legge ut lett sykkeln min for salg så hadde den vært aktuell.

edit: glemte å¨slenge med linken:
http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=31067601
 #400711  av harared

Ikke noe og si på pågangsmotet til han franskmannen ivertfall. Mye rust.
Ble litt skepisk da jeg så det første han sveisa, men fikk vel trening så det ble bedre :)
Lagde han innerskjermer i glassfiber?? Skjønte ikke helt.
 #400736  av inzane2012

tror han la glassfibe under skjermen for støydemping eller beskyttelse, orka ikke lese gjennom så mye google translate tekst :P

Rått pågangsmot og bra restaurering, og såg ut som sluttresultatet var meget bra ja :)

Meeeeen, skulle jeg gjort noe sånt, så hadde jeg nok vurdert å bytta til skivebrems på alle hjul, og såtte i en hakket mer moderne motor(4ag(z/t)e eller kanskje 3sgte) med manuell gir, tatt bilen mer inn det 21. århundre samtidig som den beholdt den orgniale looken...
 #400842  av Julebrus

Hadde vært kult og kjøpt en UK IS200 for rund 20-30 lapper, og bygd den helt lik som HKS Altezza'n :P
hks-lexus-is220-z-taniguchi.jpg
hks-lexus-is220-z-taniguchi.jpg (131.26 kiB) Vist 843 ganger
 #400845  av celicat23

ArildM skrev:Nice :)
Har aldri fått prøvd de to forgjengerne :?
Jeg prøvde aldri nr.1 for grafikken var horribelt dårlig. Kjøpte nr.2 på tilbud, men syns det var ræva.. Men har håp for nr.3 :) Battlefield 3, modern noobfare 3, batman arkham city, SSX, saints row 3, far cry 3, max payne 3, uncharted 3 (så jævelig mye nr.3 da....) Er mye snadder fremover.
 #400869  av Drafter

Julebrus skrev:Hadde vært kult og kjøpt en UK IS200 for rund 20-30 lapper, og bygd den helt lik som HKS Altezza'n :P
Molly pettit selger en altezza (cup serie) som er importert fra japan : )
 #400874  av Julebrus

Drafter skrev:
Julebrus skrev:Hadde vært kult og kjøpt en UK IS200 for rund 20-30 lapper, og bygd den helt lik som HKS Altezza'n :P
Molly pettit selger en altezza (cup serie) som er importert fra japan : )
FÃ¥r nok ikke regga en JDM Altezza i Norge :evil:

Men kan jo regge den i Sverige nå som jeg flytter til Sverige for godt etter oppsigelsestiden :wink:
  • 1
  • 768
  • 769
  • 770
  • 771
  • 772
  • 1174