TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #400966  av celicat23

Var en på forumet her som hadde vært å sett på den/ringt på den, og til og med da nevnte de ingenting om det. Fant ikke igjen orginale tråden om bilen, men husker han som satte den sammen sa at det var en ulyd i motoren.
 #401026  av Gt4WRC

den bilen var min og jeg fikk motoren bygget for meg. Trodde ulyden var rådebank, men viste seg å være for tykk olje som forårsaket lyden. Forsvant ved bare et oljeskift. Bilen er kostet på stooore summer, så og si alt under panseret på den er nytt. Jeg solgte bilen i den tro at det var rådebank, derfor gikk den billig fra meg =( Hadde jeg visst at det bare var snakk om et jævla oljeskift hadde jeg beholdt den! 80.000 er ivertfall veldig billig for den
 #401305  av Zepticon

Drafter skrev:http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1379295

hahahah

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1385279

For en tulling :lol:
Sikkert i kjempe fin stand :roll:
Legg merke til midterste bildet der gul motor lampe lyser på tomgang :lol:
Scam forsøk spørr du meg. Han prøver å få det til å virke som om bilen er orginal godkjennt turbo.
Posta jo bilen her på forumet og.
 #401309  av celicat23

Det står ganske klart i annonsen: "motoren som står i er ikke orginalt i vognkorte, men har orginalmotoren stående.. ". Greit at han skriver litt klønete "dette er orginal turbo motor!! ikke ettermontert turbo på orginal motoren.." så noen kan tro det er orginal turbo hvis de ikke tenker seg om. Men så lenge han skriver at motoren ikke står i vognkortet så må folk kunne klare å bruke 1 celle å forstå at dette ikke er turbo bil :wink: Det som der i mot er litt sleipt er at bilen trenger litt boning og omsorg. Hvis han mener at bilen er verdt like mye som turbo biler, og han har satt den ned til 58.000kr pga bilen trenger polering og "omsorg", så må det være rimelig omfattende omsorg vi snakker om :lol:
 #401324  av Zepticon

celicat23 skrev:Det står ganske klart i annonsen: "motoren som står i er ikke orginalt i vognkorte, men har orginalmotoren stående.. ". Greit at han skriver litt klønete "dette er orginal turbo motor!! ikke ettermontert turbo på orginal motoren.." så noen kan tro det er orginal turbo hvis de ikke tenker seg om. Men så lenge han skriver at motoren ikke står i vognkortet så må folk kunne klare å bruke 1 celle å forstå at dette ikke er turbo bil :wink: Det som der i mot er litt sleipt er at bilen trenger litt boning og omsorg. Hvis han mener at bilen er verdt like mye som turbo biler, og han har satt den ned til 58.000kr pga bilen trenger polering og "omsorg", så må det være rimelig omfattende omsorg vi snakker om :lol:
Ahh, da har han forandret den siden han la den ut her :D Leste bare første delen av den nå, så fikk det ikke med meg :)
 #401583  av inzane2012

den mr2'n såg jo vertfall ganske strøken ut da... men prisen var nok kanskje litt høy ja... Samtidig så mener jeg det er viktig å prøve å holde prisene litt oppe på disse bilene og da, men dette var litt i drøyeste laget :P
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 288