TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Info om Mr2 turbo ønskes

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #403567  av Mr_Storbrua

Ron skrev:
Så om man skal skifte turbo må man altså bytte grenrør, greit nok, finnes sikkert overganger å få kjøpt også.

Man må vel bytte manifold også vel? Eventuelt kjøpe en over gang fra toyota til t3/t4.. Finns på ebay..
 #403568  av Andrepedersen

Dritfeit bil :) Hvor kjøpte du den ?

Har ikke sett den ute for salg på autodb/finn ?
Er et par turboer å velge imellom på disse bilene, de fleste med t3 flens :)
 #403586  av sindrejl

Ron skrev:
Lurt, nei no får du gi deg, har drive med dette alt for lenge til å ikke vite forskjell på en turbo bil, å en bil med ettermontert turbo. Men for å legge dette dødt en gang for alle så kan jeg jo likesågodt bevise det :)
Turbolokket er ikke levert på alle modeller med turbo så den saken er grei, men jeg hadde blitt imponert om du hadde sett forskjell på en mr2 som har byttet til 3sgte eller en mr2 som har det fra originalt. For det er nemlig ingen forskjeller..... :)
 #403587  av 3rlend

Johoho!
På lista over luftinntaket på sidene!
Haha :) tuller bare :p
 #403597  av Ron

Det er fælt kor jeg maser,hehe..

Men har starte å demontere bilen, å jeg lurer på den lista rundt sideruter bak, er det mulig å få kjøpt den ny?

Om noen har en link til det også er jeg takknemlig, data er ikke heeeelt min greia da forstår dere :lol:

Skal forresten ha Border styling på den, trur det kan bli bra.
 #403603  av Andrepedersen

Ron skrev:Det er fælt kor jeg maser,hehe..

Men har starte å demontere bilen, å jeg lurer på den lista rundt sideruter bak, er det mulig å få kjøpt den ny?

Om noen har en link til det også er jeg takknemlig, data er ikke heeeelt min greia da forstår dere :lol:

Vi har linker til noen sider der du kan finne delenommer, og kontakte toyota. er ikke så inne på hvor en får tak i deler til mr2 :(

Men, personlig så synes jeg disse bilene er finest mer kansje en karbonleppe fra rouge å andre smådetaljer, og senk med di rette felgene :)
 #403608  av ArildM

Masse lenker under kategorien nyttig for medlemmer på forumet:

http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 05#p387805

Bruk toyodiy.com for å finne delenummer, så er det bare å gå rett på din lokale Toyota forhandler å bestille derifra om du ikke finner noe annet sted.
 #403618  av lasse

Ron skrev:Det er fælt kor jeg maser,hehe..

Lista rundt siderutene bak sitter sammen med ruta, ikke mulig å få tak i løst...
Får kjøpt komplette brukte ruter fra England via ebay for under 400,- (måtte ha en ny en etter demontering i forbindelse med Lakkering i sommer selv)
 #409794  av DanielJ

Spennende! Hvordan farge tenker du å få den lakkert i?
 #409802  av Mr_Storbrua

toyota har en ny farge, som jeg vet brukes på nye priusen. Den ser sort ut i skyggen, men i sola er den rød/ lilla.. husker ikke fargekoden. Men kan finne den for deg om det høres interessant ut. Tror det kunne blitt tøft på denne bilen.. :)
 #411211  av ArildM

Nice 8)