da er jeg i full gang med oppussing. plukket av alt av lyker og lister og grill på bilen, samt ruter og alt intreør.
bildene ligger ikke helt etter rekkefølge
er overraskende lite rust, er et hull i gulvet, og et i rammevangen på høyre side bak, thats it!

måtte ha en plass å legge det

ikke en eneste rustflekk, ikke under på frontplata heller, merkelig

litt mer her

kommer bilder når jeg skal opp å skru igjen
har forresten også kommet godt i gang med compomotivene. måtte ha ny farge på de, for å prøve noe nytt =)
har også brukt over 40 timer på å slipe og polere banene, og har enda 2 felger igjen
før

etter

Dennis insisterte på å hjelpe pappa med felgene
godt å ha en liten hjelper =)

har fått gjort litt mer.
forskjermen var sveiset i forkant, å skrudd fra innsiden av dashbordet så blei litt mikk. menmen
jeg har virkelig lyst til å få sandtblåst undersiden og hjulkasser, noen som vet om/driver med dette
sånn i grenlandsområdet ?

var litt her også gitt

her er rom kameraten =)

bildene ligger ikke helt etter rekkefølge
er overraskende lite rust, er et hull i gulvet, og et i rammevangen på høyre side bak, thats it!

måtte ha en plass å legge det

ikke en eneste rustflekk, ikke under på frontplata heller, merkelig

litt mer her

kommer bilder når jeg skal opp å skru igjen

har forresten også kommet godt i gang med compomotivene. måtte ha ny farge på de, for å prøve noe nytt =)
har også brukt over 40 timer på å slipe og polere banene, og har enda 2 felger igjen
før

etter

Dennis insisterte på å hjelpe pappa med felgene

har fått gjort litt mer.
forskjermen var sveiset i forkant, å skrudd fra innsiden av dashbordet så blei litt mikk. menmen

jeg har virkelig lyst til å få sandtblåst undersiden og hjulkasser, noen som vet om/driver med dette
sånn i grenlandsområdet ?

var litt her også gitt

her er rom kameraten =)

Sist redigert av stianøverland den 21 des 2011 20:24, redigert 1 gang totalt.
Vw Golf mk6, Toyota corolla ke30, Opel Manta A v12 turbo.
RETRO SELVFØLGELIG!
RETRO SELVFØLGELIG!