TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rock Am Ring / Nürburgring 2012

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #404477  av ArildM
 
Kikket på artistlisten til Rock Am Ring i år, og ser at det er et par store på plakaten for i år (for min del: Linkin Park, Metallica, Motörhead, Opeth, Skrillex(?) og The Offspring). Studerte arrangementet som jeg har hørt om flere ganger litt nærmere og fant ut at det er på området til Nürburgring! Tanken slo meg derfor, hvorfor ikke slå et par fluer i en smekk, kjøre litt på ringen og få hørt no skikkelig metal på en og samme helg/uke! :mrgreen: 8)

Noen flere som har tenkt seg / kunne tenkt seg det samme? 3dagers pass til Rock Am Ring koster 170eur og inkluderer bil/teltplass.

Dette er Rock Am Ring:
[youtube][/youtube]

Og Nürburgring trenger vel ingen nærmere introduksjon :)
 #404483  av 2r-e-rik
 
ArildM skrev:Kikket på artistlisten til Rock Am Ring i år, og ser at det er et par store på plakaten for i år (for min del: Linkin Park, Metallica, Motörhead, Opeth, Skrillex(?) og The Offspring). Studerte arrangementet som jeg har hørt om flere ganger litt nærmere og fant ut at det er på området til Nürburgring! Tanken slo meg derfor, hvorfor ikke slå et par fluer i en smekk, kjøre litt på ringen og få hørt no skikkelig metal på en og samme helg/uke! :mrgreen: 8)

Noen flere som har tenkt seg / kunne tenkt seg det samme? 3dagers pass til Rock Am Ring koster 170eur og inkluderer bil/teltplass.

Dette er Rock Am Ring:
[youtube]

Og Nürburgring trenger vel ingen nærmere introduksjon :)
høres gøy ut.. det er faktisk kortere å kjøre til nürburgring enn arctic circle raceway.
å når dem i tillegg skal få besøk av pop band så må det jo bli en grei guttetur..