TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #404772  av ArildM

Bilder av layout og generell info om banen ligger her:
http://www.acr.no/
 #404773  av Ron

230 km.t bane, med cosworth`n (422hk/580nm) nådde jeg ca 210 på strekkene.

Prioriter gode dekk, denne banen har svinger du tar i høy hastighet, å den spiser dekk.
En helt rå bane, jeg har kjørt på tilnermed alle i Norge, å dette er min favoritt bane, mye også pga omgivelsene (se bilder)
Fokuset for disse treffa er også BIL! Nesten null kø, å vi kjører fra kl 09-23.

Vi reiser alltid torsdag å er til søndag, område har meget bra opplegg for camping, dusjing osv.

Bilde
Bilde
Bilde

http://www.sommertreff.no
 #404774  av ArildM

#404910  av Rangle

Bare å hive seg til! Hadde det rått med ATS oppsettet på min, og kan ikke tenke hvordan din vil være! og spesielt så mye motor og 4wd blir folk å rette øynene opp. Ikke mange med 4wd som satser sidelengs, men nokk med trekk bak!
 #404936  av Stiansen

Hadde vært kult om du hadde tatt turen ;)
Er 51 mil fra Oslo til Trondheim, også 50 fra trondheim til Mo.. Så roughly 100 mil :) Det er det verd!
 #404942  av 3rlend

saken er avgjort :)
da blir det castrol celica å se på banen!
 #404972  av Mr_Storbrua

Nå kjører vel ikke Roger fra oslo? Så er jo noen mil dit også.. Men sikkert en artig bane å teste bilen på..
 #404974  av Rangle

Mtp. kjøretiden man får, er det verdt mye å dra dit! Kjørte så mye at jeg ble rett og slett lei og sliten på slutten av dagene. Er da det er artig med banekjøring :wink:
Spent på mer bilder....
 #405038  av Ocean Walley

Da finnes det flust av baner i Sverige som er like morsomme å kjøre på. Det er min mening.
Karlskoga, Anderstorp, Knutstorp ring, Falkenberg, Mantorp park, Sturup raceway, Kinnekulle ring er de jeg kommer på i farta.
 #405139  av 3rlend

ikke hør på ocean valley!

er du redd for nordlendinger? ;)

edit:

riktig nok ikke en toyota, men en på bygda sin volvo 242, med volvo rekke 6 å stor turbo :)
du får ihvertfall et godt inntrykk av banen :)
 #405369  av MOTORSPORTHUSET

neida er bare redd for at celicaen skal ta kvelden og bobilen stoppe på vei hjem..så langt borte.. må bare få tatt selvmord da :lol:

turboen min solgt.

5557billet turbo på vei. mål 600hk i motor og full respons system.
7175billet turbo liggende mål 1000hk i motor til drag og gatebil
3 plata clutch på vei.
8 nye felger kjøpt og 8 nye dekk.

skal bremse innen 2 mnd på stord. med begge turboene.
blir spennans. 8)
 #405374  av Mr_Storbrua

Blir morro dette. Du får ta litt film av bremsinga da :)

Kanskje det går an å få sitte på en tur om det blir noe testing på driftetreninga i kr.sand i løpet av våren..
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 90