Toyota Celica Carlos Sainz lm selges grunnet overgang til større bil. Nummer 2072 av 5000 produserte!
Har hatt bilen i snart ett år og meget fornøyd. Utrolig god bil på vinteren med 4x4. Går godt!
Har skifta lambdasensor, tennplugger, termostat og skifta frostvæske. Forrige eier overhalte turbo og bytta vannpumpe i 2010. Noe rust i hjulbuene.
Gode piggdekk, sommerdekkene holder vell en sesong til. Noe oljelekkasje men det er ikke store greiene, alltid peila olje og etterfylt så den har aldri gåt tom (med andre ord, ikke noe problem å kjøre med).
BC,FCD og nytt eksosanlegg påmontert av forrige eier, go lyd!
Selger får med smidde JE stempler (ny pris ca 5000kr) samt registerreim.
Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse da jeg har ny bil for hånd.
Pris: 78000kr, km 204000.
Send spørsmål og bud på mail da jeg kan fort glemme å sjekke her inne ( vegar.dahl@gmail.com )
ps: den står i trondheim
MÅ bort da jeg har kjøpt meg avensis..og har verken råd eller egentlig plass til å ha celicaen
Kom gjerne med bud
Har hatt bilen i snart ett år og meget fornøyd. Utrolig god bil på vinteren med 4x4. Går godt!
Har skifta lambdasensor, tennplugger, termostat og skifta frostvæske. Forrige eier overhalte turbo og bytta vannpumpe i 2010. Noe rust i hjulbuene.
Gode piggdekk, sommerdekkene holder vell en sesong til. Noe oljelekkasje men det er ikke store greiene, alltid peila olje og etterfylt så den har aldri gåt tom (med andre ord, ikke noe problem å kjøre med).
BC,FCD og nytt eksosanlegg påmontert av forrige eier, go lyd!
Selger får med smidde JE stempler (ny pris ca 5000kr) samt registerreim.
Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse da jeg har ny bil for hånd.
Pris: 78000kr, km 204000.
Send spørsmål og bud på mail da jeg kan fort glemme å sjekke her inne ( vegar.dahl@gmail.com )
ps: den står i trondheim
MÅ bort da jeg har kjøpt meg avensis..og har verken råd eller egentlig plass til å ha celicaen

Kom gjerne med bud
Vedlegg
Sist redigert av loft den 11 mar 2012 01:18, redigert 7 ganger totalt.
Toyota Avensis 2005-bruksbil
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.