TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TrÃ¥d kan slettes.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #405361  av loft

Toyota Celica Carlos Sainz lm selges grunnet overgang til større bil. Nummer 2072 av 5000 produserte!
Har hatt bilen i snart ett år og meget fornøyd. Utrolig god bil på vinteren med 4x4. Går godt!
Har skifta lambdasensor, tennplugger, termostat og skifta frostvæske. Forrige eier overhalte turbo og bytta vannpumpe i 2010. Noe rust i hjulbuene.
Gode piggdekk, sommerdekkene holder vell en sesong til. Noe oljelekkasje men det er ikke store greiene, alltid peila olje og etterfylt så den har aldri gåt tom (med andre ord, ikke noe problem å kjøre med).
BC,FCD og nytt eksosanlegg påmontert av forrige eier, go lyd!
Selger får med smidde JE stempler (ny pris ca 5000kr) samt registerreim.
Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse da jeg har ny bil for hånd.
Pris: 78000kr, km 204000.
Send spørsmål og bud på mail da jeg kan fort glemme å sjekke her inne ( vegar.dahl@gmail.com )
ps: den står i trondheim
MÅ bort da jeg har kjøpt meg avensis..og har verken råd eller egentlig plass til å ha celicaen :(
Kom gjerne med bud
Vedlegg
25102010327.JPG
25102010327.JPG (65.64 kiB) Vist 2325 ganger
cs2.jpg
cs2.jpg (82.43 kiB) Vist 2325 ganger
CS1.jpg
CS1.jpg (270.39 kiB) Vist 2325 ganger
cs3.jpg
cs3.jpg (77.32 kiB) Vist 2325 ganger
Sist redigert av loft den 11 mar 2012 01:18, redigert 7 ganger totalt.
 #405896  av loft

Ny pris for TS-OGN.no medlemmer 85000kr!
Har henta meg ny bil og egentlig ikke råd og plass til å ha to biler dessverre!
(Toyota avensis jeg kjører nå, LITT forandring :p )
 #407427  av loft

Bump..

Er fortsatt til salgs! Må bort da den bare står på parkeringsplassen for tiden (pga jeg kjører annen bil nå).
Årsavgifta har jeg nettopp fått og blir betalt.
 #407961  av loft

Bump..Ny pris 78000+omreg.
Den skal være på eukontroll innen 30/3 men jeg stikker til uka og får det unnagjort. Regner med det går fort og smertefritt, hvis ikke blir det fikset med en gang (av verksted).
Var og henta bila i går siden jeg skal på EUkontroll med den til uka. Peila olje og den hadde ikke lekket noe. Heller ingen flekker på bakken.
EDIT: var ikke jeg som leverte bilen på eukontroll så får ikke sjekka papiret om hva som var gærnt. Men den ble ikke godkjent og det var snakk om noen kroner for å fikse dette. Skal få ordna pristilbud og kan evt selge bilen uten eugodkjenning (må godkjennes før 30/3) til redusert pris i forhold til hva det koster å fikse det.
 #408486  av loft

Blir ikke solgt, blir prosjektbil.