TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #405429  av Mr_Storbrua

:)

Sitter å ser på gatebil 2011 filmen, så såvidt snurten av bilen din på bonus delen.. Syns det ikke var mer av den der.

SÃ¥ ett drag av celicaen til celicast185 sin rallybil au.. Morro med litt toyota power i de filmene, ellers er det jo mye bmw og auda..
 #405453  av Mr_Storbrua

Håper min kan bli det hvertfall :) Selv om det er planen å ha skilt på den.. Men kanskje man handler seg inn en til ren banebil etterhvert, visst det viser seg å funke godt :) Å bygge en ekstrem banebil, noe alla det du har bygd, men kanskje da bygge den kun for bruk til f.eks time attack.. Der kunne vel kanskje castrol celica'n hevda seg litt..?
 #405534  av Mr_Storbrua

Hehe :)

Skulle fått bygd en skikkelig bane, eller ett komplett motorsportanlegg her på sørlandet også. Da kunne det jo blitt litt mer aktuelt med egen banebil :)
 #405542  av Rangle

Tror også dere "søringer" har godt av å komme opp hit å se at isbjørnene bor ikke sammen med oss, og vi har ikke rein i rennelenke utfor døra :wink:
Er sykt fint på kvelden og på morgenkvisten å kjøre på ACR når morgensola og skumringen er på plass! Det er den beste kjøreopplevelsen jeg har hatt, helt fantastisk stemning 8)
 #405543  av Mr_Storbrua

Er sikkert en fin bane, og helt sikkert mye fin natur og sånt der oppe, men skjønner om han syns det er langt og kjøre for en helg, spes om han raser på første dagen..

Men er vel ett lite ønske for min egen del å ha kjørt på acr en gang.. Men har mange andre baner jge mest sannsynlig kommer til å kjøre på først, når jeg får bygd meg en litt grommere motor.
 #405549  av MOTORSPORTHUSET

for se hvordan bilen fungerer utover våren først..
uansett om det er 140mil så er det kun 25 timer kjøring unna ca...

kansje en fordel og være noe falk medlem på slik langtur hihi. :lol:
 #405550  av Andrepedersen

Hehe, får bli det :) Drar du oppåver, slenger jeg meg også med :)
 #405674  av MOTORSPORTHUSET

bladde gjennom tråden min og så noe jeg aldri har sett før og lo noe galande.

det var erling som hadde lakt ut bilde.
lampeskjerm fra amsterdam.

hahahaha
Vedlegg
CIMG2842-2.jpg
CIMG2842-2.jpg (31.61 kiB) Vist 438 ganger
041.JPG
041.JPG (52.21 kiB) Vist 438 ganger
 #405675  av Mr_Storbrua

Fin lampeskjerm det der ja :)

Bildet under, er det fra samme post, eller sånn motorrommet ditt ser ut nå?
 #405676  av 3rlend

MOTORSPORTHUSET skrev:dere nordlendinger har godt av og se sørlandet og komme ut av varmedressene og se vanlig dagslys og ikke bare nordlys :)
pyse ;)

Vi nordlendinger har sol døgnet rundt på sommeren :D
DET må vel være verdt å få med seg? <3 <3 <3
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 90