TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • prosjekt mk2 supra (toyparts edition)

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #383598  av toypartsbergen
 
halla folks
tenkte jeg skulle legge ut en tråd her og fortelle om mitt nye prosjekt, denne gang som sist seff en supra, har blitt en mk2 denne gangen også, vet ikke helt hva som skjer med den enda, men har bestemt meg for at den må bli kulere og råere enn den forrige som jeg hadde.

bilen en 84 model kjøpt av en toyota entusisast, har ikke fått den i hende enda men den er kjøpt og betalt og jeg sitter å tenker litt på når jeg skal hente den, oppdatering vil komme fortløpende...............
 #383604  av ArildM
 
Vi gleder oss til å se hva du får til 8)
 #383607  av toypartsbergen
 
celicat23 skrev:Hva med det som står i signaturen: "kommer vel plutselig en mercedes evo2 med japs v8 twinturbo sidelengs nær deg........" ?
ja kommer nok plutselig
 #397878  av toypartsbergen
 
stått stille en stund dette nå pga litt møter med biltilsynet, men oppdateringen er at bilen er dønn ribbet innvendig, stepphjulsbrønnen er skåret ut og bilen er klar til litt rustsveising i kanaler og bakskjermbunn, litt deler er på innhenting motor og gir står klar til nedplukking og vil bli tatt når bunndelen ligger klar her, så blir vel greit etterhvert vil jeg tro, har mange prosjekter i luften og da går det senere med eget.

bilen til samboer er mindre arbeid på og den blir uansett mer prioritert for å få klar til sommeren så er min ferdig plutselig en gang, gleder meg til det og håper det blir til sesongen igjen
 #405511  av toypartsbergen
 
da er klarsignal fra biltilsynet kommet og det er bare å gå i gang med å bygge bil, er masse arbeid for å få denne på veien så vi får se når den blir ferdig, begynner med sveisingen først og tar det derifra. samboer sin bil er godt i gang og nesten ferdig sveist, var lite rust på denne og vi må snart handle motor og gir, blir bra når alt er ferdig vil jeg tro.